خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار:

پرورش اخلاق و معنویت در زندگی و جامعه نقش کلیدی دارد

بهار-فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار گفت: پرورش اخلاق و معنویت در زندگی و جامعه نقش کلیدی دارد.
کد خبر: ۹۴۰۱۶۵۴
|
۰۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فاطمه کتابی‌اصل در نشست تربیتی با اعضای شورای حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار اظهار کرد: پرورش اخلاق و معنویت در زندگی و جامعه نقش کلیدی دارد.

وی افزود: با پرورش جوانان دین‌مدار، ولایت‌مدار و با اخلاق اسلامی در سطح پایگاه‌ها و حلقات شجره طیبه صالحین باید نیروهای تراز انقلاب و پشتیبان اسلام و انقلاب تربیت شوند و برای رفع آسیب‌ها برنامه‌ریزی‌هایی اساسی در راستای اهداف انقلاب و عزت انقلاب انجام گیرد.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان بهار با اشاره به نقش معنویت در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پیشرفت جامعه و تمدن‌سازی در راستای برجسته کردن ارزش‌هایی چون معنویت و اخلاق، جهت‌دهنده همه حرکت‌ها و فعالیت فردی و اجتماعی و نیاز اصلی جامعه است.

وی افزود: بیگانگان از نیروهای انقلابی و ایمانی که باعث بقا انقلاب هستند هراس دارند و تنها مواضع خود را تضعیف نیروهای انقلابی می‌دانند بنابراین باید با برنامه‌های جامع فرهنگ معنویت در جامعه را پرورش دهیم و با برنامه‌ریزی برای آموزش مسائل معنوی، به صورت اثرگذار بر افراد تاثیر داشته باشیم و باعث پرورش معنویت در سطح جامعه و احیای فرهنگ انسانیت شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات