نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام:

حماسه 9 دی نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد

حماسه ۹ دی روزی که حضور مردم در صحنه به نمایش درآمد و نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۲۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین "الله نود کریمی تبار" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع مردم شهرستان چرداول به مناسبت بزرگداشت ۹دی و شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع سرابله گفت: حماسه ۹ دی روزی که حضور مردم در صحنه به نمایش درآمد و نقشه شوم دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود: فتنه به این معناست که فضای جامعه غبار آلود شبهناک شود که تشخیص حق علیه باطل سخت ودر این شرایط است که بصیرت لازم است.

کریمی تبار در ادامه گفت: مردم ما در زمان نایب امام معصوم آنچنان گوش به فرمان هستند که در برابر فرامین رهبر انقلاب از جان و مال خود مایه می گذارند.

وی بیان داشت: در زمانی که استکبار ملت های را تضعیف کرده انقلابی به وقوع می پیوندد که بر انواع فتنه ها وجنگ ها پیروز می شود و این انقلاب است که دشمنان را به هراس انداخته است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: دشمن با استفاده از تجربه های تاریخی کسانی را به جنگ ولایت بیاورد که در انقلاب جایگاهی داشتند ولز طریق اینها کادر سازی کرده و مسیر انقلاب را تغییر دهد، یکی از شگردهای آن ها ادعای تقلب در انقلاب بود که استکبار نگذاشتند که شرینی حضور انتخابات در کام مردم بنشیند و مردن را به جان هم بیاندازند اما اگر تدبیر رهبر انقلاب و هوشیاری مردم بصیر نبود آن ها به هدف شوم خود می رسیدند

وی عنوان کرد: در آن روزها بود که دستها آشکار شد و مردم آگاه شدند و حماسه ۹ دی رقم خورد هرچند که مردم ایلام در ۸ دی ماه به میدان آمدند و پیوند خود را با آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.

کریمی تبار یادآور شد: ۹دی باید گرامی داشته شود چرا که سال ۸۸ آزمون سختی برای مردم و خواص که در این بین کسانی بودند که طرفدار باطل و طرفدار حق و عده ای هم سکوت کردند ومناطق فرصت ماندند.

وی اظهار کرد: فریب شعارهای رنگارنگ دشمن را نخوریم گوش به فرمان رهبرمان باشیم ، اگر در پیروی از ایشان تعلل کنیم باختیم و حضور پرشور مردم نشان دهنده پیونده عمیق با ولایت دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار