به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی:

بسیج دانشجویی دانشگاه میبد بیانیه ای صادر کرد

در این بیانیه آمده است: امروزه نیاز امت اسلامی، مقاومت و مقابله با استکبار است و باید دست استکبار را برای همیشه از منطقه قطع کند.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۷۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، بسیج دانشجویی دانشگاه میبد به مناسبت ۱۳ دی، سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه ای صادر کرد. 

بسم رب الشهداو الصدیقین
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ.
سیزدهمین روز از دی ماه امسال مصادف است با شهادت جانسوز و عروج ملکوتی یاور رهبر، حامی ملت، قهرمان امت، اسوه مجاهدین و پشتیبان مظلومین جهان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ روزی که نام گذاری شد و در یاد‌ها خواهد ماند تا یاد آوری شود بر کوشش و همت‌های دلسوزانه سردار دل‌ها.
بار دیگر آمریکا با این جنایت وقحات و ترس خودش را نشان داد و دنیا مکررا حقیقت و ماهیت استکبار را به چشم خود دید، خون شهید سلیمانی ثابت کرد که دشمن دست از دشمنی نمی‌کشد و هرچه توان دارد و به هر وسیله‌ای که امکان دارد برای مقابله با انقلاب اسلامی به کار می‌برد.
امروز شهید سلیمانی موثر‌تر از سردار سلیمانی است و دشمن تصور کرده که با یک ترور میتواند مقابله کند، اما خیال نکردند که شهید سلیمانی یک مکتب است و روز به روز و به برکت خون شهیدان به شمار استکبار ستیزان در سرتاسر جهان افزوده می‌شود.
مکتب سلیمانی ریشه در عاشورای حسینی دارد و مسلما پیرو این مکتب باید ایستادگی کند به آن شکلی که از صدر اسلام تا به الان در مقابل ظلم و استکبار مقاومت کردند. امروزه نیاز امت اسلامی، مقاومت و مقابله با استکبار است و باید دست استکبار را برای همیشه از منطقه قطع کند.
أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُونَ.
بسیج دانشجویی دانشگاه میبد

#قهرمان_بصیر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار