حوزه مقاومت فاطمیه با همکاری دبستان دخترانه تفضلی یادواره شهدا برگزار کرد

حوزه مقاومت بسیج فاطمیه با همکاری دبستان دخترانه تفضلی همزمان با دهه بصیرت و به یاد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی یادواره شهدا برگزار نمود.
کد خبر: ۹۴۰۴۸۴۲
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت حماسه نه دی به همت مسئول فرهنگی حوزه مقاومت فاطمیه و باهمکاری معاون پرورشی مدرسه تفضلی برگزار گردید.
این مراسم در حضور فرماندهی ناحیه مقاومت ثاراله (سرهنگ حسینی) و مسئول شعبه نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه ثارالله (حجت الاسلام دهستانی) و فرماندهان دو حوزه خواهر فاطمیه و حضرت نرجس و مسئول امور قرانی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ با اجرای برنامه‌های مختلفی، چون اجرای برنامه عمو قاسم با دکلمه خوانی یکی از نوجوانان مدرسه در وصف سردارسلیمانی، اجرای استنداپ با موضوع خاطرات دفاع مقدس با حضور استاد بمانی، اجرای سرود بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) توسط گروه سرود مهدیاران و روایت یک حماسه (نه دی) توسط یکی دیگر از نوجوانان مدرسه برگزار شد.

لازم بذکراست در حاشیه یادواره، نمایشگاه تصویری حماسه نه دی و نمایشگاه تصویری با موضوع ایام فاطمیه در معرض دید نوجوانان قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار