خبرهای داغ:
کبودراهنگ-رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان همدان گفت: در حق مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ عدالت رعایت نشده و باید این دو شهرستان نماینده مستقل داشته باشند چرا که این دو شهرستان شرایط نماینده مستقل دارند.
کد خبر: ۹۴۰۶۵۲۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تکریم و معارفه سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کبودراهنگ با حضور رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان همدان و سرپرست فرمانداری کبودراهنگ برگزار شد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی استان همدان در این مراسم اضافه کرد: فلسفه تشکیل نهاد نظارت و بازرسی در نظام جمهوری اسلامی از خود مردم برای نظارت بر انتخابات است.

حجت الاسلام مرادی گفت: در حق مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ عدالت رعایت نشده و باید این دو شهرستان نماینده مستقل داشته باشند چرا که این دو شهرستان شرایط نماینده مستقل دارند و سه دهه است که اصل قانون اساسی در مجلس به این دو شهرستان رعایت نشده است.

وی تاکید کرد: در شهرستان کبودراهنگ سه انتخابات مهم بدون هیچ مشکل و موردی برگزار شد.

یدالله ابراهیم‌خانی سرپرست فرمانداری شهرستان کبودراهنگ در این جلسه بیان کرد: نظارت در انتخابات یکی مهمترین وظایف است چرا که رأی مردم یک حق الناس و یک امانت نزد همه مجریان برگزاری انتخابات است و باید به خوبی و با بی‌طرفی و رعایت قوانین انتخابات برگزار شود.

در پایان این مراسم از زحمات اصغر صالحی تقدیر و سید صالح اسدی به سرپرستی این نهاد در شهرستان کبودراهنگ منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات