معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام‌رضا(ع) در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه و بسیج فرهنگیان مطرح کرد؛

نقش پررنگ رسانه در عرصه جنگ نرم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام‌رضا(ع) گفت: یکی از تهدیدهای امروز جامعه، «جنگ نرم» است؛ باید توجه داشته باشیم که بسیج و تفکر بسیجی ضامن حکومت اسلامی در این عرصه بوده و نقش رسانه در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۷۶
|
۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، سردار افراسیابی، در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج رسانه و بسیج فرهنگیان استان، با بیان اینکه تغییر و تحول در نظامات اداری، یکی از مولفه‌ها و نشانه‌های پویایی و تحرک آنهاست، اظهارکرد: بسیار خرسندیم که استان خراسان رضوی و مشهدمقدس چهره‌های ارزشمندی را در سطح مدیریت کلان ملی معرفی نموده که نمونه اخیر آن، سرهنگ عباس محمدیان بوده که درحال حاضر در جایگاه «رئیس سازمان بسیج رسانه کشور» مشغول فعالیت است.

وی در ادامه به تشریح اهمیت غالب بودن تفکر بسیجی بر جامعه پرداخت و گفت: یکی از تهدیدهای امروز جامعه، «جنگ نرم» است؛ باید توجه داشته باشیم که بسیج و تفکر بسیجی ضامن حکومت اسلامی در این عرصه بوده و نقش رسانه در این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

سردار افراسیابی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در موضوع رسانه، تصریح کرد: ایشان می‌فرمایند که «امروز در مواجهه با دشمن باید ابزار مقابله با دشمن را شناخته و از همان ابزار ‌استفاده کنیم، در حال حاضر با توجه به هجمه وسیع دشمن برای القای فرهنگ غرب و غربگرایی، رسانه سنگر مقدم در مقابله با تهاجم فرهنگی است و از وظایف خطیر بسیج رسانه این است که انقلاب اسلامی را فراتر از مرزهای کشورمان بدانیم و صدای انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام‌رضا(ع) با تاکید بر لزوم گام برداشتن در مسیر هوشمندی رسانه، گفت: برماست که گفتمان رهبری و تمدن اسلامی را به تمام دنیا صادر کنیم؛ در این عرصه نیازمند رسانه‌های فعال و خبرنگارانی با بینش صحیح هستیم.

سردار افراسیابی با بیان اینکه بسیج رسانه پیوسته باید توجه جدی به منافع ملی کشور داشته باشد، افزود: رسانه در مقابل دشمن باید تجهیز شود؛ دشمنی که با دلارهای کشورهای معاند تا دندان مسلح است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی بسیج رسانه، ایجاد وحدت و انسجام در عرصه رسانه برای صیانت از انقلاب اسلامی است و بسیج رسانه استان هم باید در این مسیر گام بردارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها