خبرهای داغ:

برچیدن محرومیت در حمیدیه با توسعه زیرساخت‌ها

استاندار ویژه خوزستان توسعه زیرساخت‌ها در حمیدیه با اجرای پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در این شهرستان محقق می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۸۹۳۴
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۳

صادق خلیلیان در حاشیه بازدید از مناطق کم برخوردار حمیدیه و بخش‌های بهداشت و درمان و آبرسانی این منطقه که امروز، جمعه یکم بهمن ماه انجام شد، گفت: مشکلات این شهرستان از جمله؛ آبرسانی، فاضلاب و بخش بیمارستانی در ماه‌های آینده رفع می‌شوند.

وی نبود شبکه فاضلاب را یکی از مشکلات اساسی این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: فاز نخست آن تصویب شده و به زودی اجرایی خواهد شد، همچنین تصفیه خانه آب آشامیدنی نیز به مناقصه گذاشته شده و تاقبل از پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود.

خلیلیان به برنامه ریزی برای اجرای طرح‌هایی در بخش تامین آب کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: یکی دیگر از مشکلات این شهرستان نبود صنایع تبدیلی مرتبط با بخش کشاورزی است که در ایجاد اشتغال و ارزش افزوده کمک شایانی برای مردم باشدنقش مهمی ایفا می‌کند.

استاندار ویژه خوزستان با اشاره به پیش بینی طرح ویژه در این خصوص تصریح کرد: برخی از طرح‌ها و پروژه‌ها در بخش‌های مختلف در شهرستان حمیدیه در حال اجرا هستند و سایر پروژه‌ها نیز شتاب خواهند گرفت.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان به وجود کمبود‌هایی در بیمارستان محلی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: اگرچه تجهیزات خوبی به آن اضافه شده، اما همچنان نیازمند کار‌های تکمیلی است تا مردم از خدمات درمانی بهتری بهره‌مند شوند.

خلیلیان ادامه داد: احداث یک پل در شهرستان حمیدیه یکی از مواردی است که سال‌ها به تاخیر افتاده و پیش بینی و تدوین برنامه‌های قابل اجرا احداث این پل ضروری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار