آیین گلباران قبور شهدا در روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد

به مناسبت دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا آیین گلباران قبور شهدا به همت بسیجیان در روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۱۲۸۳۲
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با ایام الله ‌دهه فجر مراسم گلباران وعطرافشانی قبور مطهر شهدا روستا لاسجرد در سرخه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهران آمنه (س) و برادران محمدرسول الله (ص) برگزار شد.

بسیجیان در این برنامه مشارکت پرشور و گسترده ای داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با اهدای شاخه‌های گل بر مزار شهیدان انقلاب، بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) تجدید بیعت کرده و بر ادامه دادن راه آنان تاکید کردند.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) در حاشیه مراسم گلباران در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جان فشانی‌های آنان است.

او افزود: وظیفه آحاد جامعه، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و ایثارگران و نیز پاسداشت حرمت خون‌های ریخته شده در مسیر این انقلاب بزرگ است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمدرسول الله (ص) بیان داشت: بنیان گذار جمهوری اسلامی شهدا را ذخایر عالم بقاء خواندند و به همین مناسبت امسال نیز همچون سنوات گذشته در راستای چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و همچنین امام راحل (ره) آیین گلباران مزار مطهر شهدا با مشارکت گسترده بسیجیان در روستا برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار