خبرهای داغ:
با پیگیری دادگستری گلستان:

479 حلقه چاه غیرمجاز در استان پُر شد

اسپانلو گفت: 479 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و به این ترتیب از برداشت سالانه چهار میلیون و 700 هزار مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی استان جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۴۱۹۲۴۳
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

479 حلقه چاه غیرمجاز در  استان پُر شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛محمود اسپانلو دادستان مرکز استان گلستان گفت پرونده این چاه های غیرمجاز با شکایت امور آب در محاکم استان رسیدگی و رای قطعی بستن آن صادر شده بود، اما وقتی نوبت به اجرای این آرا رسید  امور آب استان به بهانه نداشتن امکانات، از اجرا خودداری می کرد.

 وی عنوان کرد: با مسدود شدن این چاه ها از برداشت غیرمجاز چهار میلیون و 700  هزار مترمکعب آب  از سفره های آب  زیرزمینی گلستان جلوگیری شد.

اسپانلو افزود: با تعیین ضرب الاجل به امور آب استان فرصت دادیم برای اجرای این آرا و پُر کردن چاه های غیرمجاز اقدام کنند و دادستان های سراسر استان هم اجرای این آرا را پیگیر شدند.

دادستان گفت: 479 حلقه چاه غیرمجاز مسدود و به این ترتیب از برداشت سالانه چهار میلیون و 700  هزار مترمکعب آب از سفره های آب زیرزمینی استان جلوگیری شد.

پیشتر رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان گفته بود ، هیچ عذر و تعللی از دستگاه های متولی در اجرای آرای قلع و قمع و مسدود کردن چاه های غیرمجاز، پذیرفته نیست و مدیرانی که اجرای وظایف قانونی خود را نادیده بگیرند با جرم ترک فعل مواجه خوهند شد.

کارشناسان بارها درباره برداشت بی رویه آب از سفره های زیرزمینی و فرونشست زمین در استان هشدار داده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها