خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقيه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

رسالت پاسداران، تبعیت از مکتب حسین(ع) در نصرت دین الهی است

حجت الاسلام صادقی گفت: پاسداران پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند و همچنان که پاسداری از دین خدا فلسفه وجودی سیدالشهدا بود، این رسالت مهم باید در اولویت وظایف پاسداران باشد.
کد خبر: ۹۴۱۹۴۰۹
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین ضمن تبریک میلاد با سعادت سومین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار و ولادت قمر بنی هاشم اباالفضل العباس و روز جانباز و ولادت امام سجاد (ع) اظهار کرد:
امام حسین(ع) پاسدار ارزش ها و مرزهای حق و باطل بود و در حساس ترین لحضه تاریخ از میان خلق برخاست و همچون دژی محکم، مردانه و شجاعانه برای رسیدن به حق و حقیقت و حفظ جامعه از سقوط و تباهی گام برداشت.

وی گفت: به همین مناسبت روز میلاد اباعبدالله الحسین(ع) به تدبیر امام خمینی(ره) به نام روز پاسدار نامگذاری شد. پاسداری که رسالتش دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: پاسدارانی که نه تنها دفاع از مرزهای داخلی را وظیفه خود می‌دانند، بلکه به ندای مظلومان در هر کجای عالم پاسخ داده و به کمک آنان می شتابند آنچنان که از جان خود در این مسیر مایه می گذارند.

وی افزود: پاسداران پرورش یافته مکتب سیدالشهدا هستند و همچنان که پاسداری از دین خدا فلسفه وجودی سیدالشهدا بود، این رسالت مهم باید در اولویت وظایف پاسداران باشد.

حجت الاسلام صادقی گفت: پاسداران همچون قهرمان خود حضرت حسین بن علی(ع) باید در مسیر اعتلای دین قدم بردارند و از حریم ولایت و امامت دفاع کنند. همچنان که در دهه گذشته پاسداران عزیز در دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار