تلاش بی‌شائبه بسیج و سپاه اردبیل در پی بارش سنگین برف

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: بسیج و سپاه با تمام توان در روستاعای درگیر برف در خدمت مردم است.
کد خبر: ۹۴۲۲۷۱۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

تلاش بی‌شائبه بسیج و سپاه اردبیل در پی بارش سنگین برف

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:در راستای تسریع در روند بازگشایی راه های روستایی،4 دستگاه از ماشین آلات سنگین سپاه با تمام توان در شهرستان های گرمی و انگوت مشغول بازگشایی راه های روستایی هستند.

وی بیان کرد:از روزهای اول بارش برف تاکنون 200 هزار قرص نان لواش و 12 هزار بطری آب معدنی در بین روستائیان درگیر برف سنگین در شهرستان های گرمی،انگوت،بیله سوار و مشگین شهر توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:برای تامین آذوقه مورد نیاز علاوه بر نان و آب معدنی،بسته های معیشتی و خرما اهدایی مردم خیر استان در بین روستاییان گرفتار در برف توزیع شده است.

محمدی اصل افزود:اکیپ معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه در روستاهای شهرستان انگوت و اکیپ بسیج جامعه پزشکی در روستاهای بخش موران گرمی و بخش مرادلو مشگین شهر مستقر شده و به روستائیان خدمات درمانی ارائه کردند.

وی گفت:برای تامین آذوقه مورد نیاز دام در روستاهای خروسلو و مرادلو مقداری علوفه تامین و در برخی روستاهای درگیر برف سنگین توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)‌استان اردبیل با اشاره به همدلی مردم خیر استان در کمک به مردم مناطق درگیر برف،عنوان کرد:از اهالی مومن و خیر استان که در ارسال کمک های مردمی به مناطق درگیر برف و کولاک با نواحی مقاومت بسیج همکاری و مشارکت شایسته را داشتند تشکر و قدردانی می کنم‌.

ارسال نظرات