آموزش و پرورش گناباد میزبان بیش از ۲۵۰۰ مسافر نوروزی

حسین احمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در حاشیه جلسه توسعه مدیریت در خصوص ستاد و پایگاه‌های اسکان نوروزی از اعلام میزبانی بیش از 2500 مسافر نوروزی در ایام بهار سال نو در شهرستان گناباد خبر داد
کد خبر: ۹۴۲۴۱۰۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی جلسه توسعه مدیریت در خصوص ستاد و پایگاه های اسکان نوروزی صبح امروز با حضور ریاست آموزش و پرورش و جمعی از مسولین شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم حسین احمدی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گفت:در راستای دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان و مسافران نوروزی با شعار" کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان" با هماهنگی های صورت گرفته با ستاد خدمات سفر شهرستان، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گناباد به عنوان مسئول کمیته اسکان نوروزی تعیین گردید.

 

وی افزود :از آن جا که شهرستان گناباد در جنوب خراسان رضوی، مبادی ورود زائرین و مسافرین حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است. برای میزبانی و اسکان شایسته فرهنگیان، مسافران و زائران محترم، از هفته‌های پایانی اسفندماه هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اسکان در مدارس و مراکز رفاهی به منظور تمهیدات و بررسی مشکلات و رفع نواقص آن به صورت میدانی توسط کارگروه ستاد تسهیلات نوروزی مدیریت آموزش و پرورش صورت گرفت و تعداد ۶ آموزشگاه ۲ مرکز رفاهی در سطح شهرهای گناباد، کاخک و بیدخت به منظور پذیرش مسافران نوروزی در نظر گرفته شد که از ۲۶ اسفندماه تا صبح سیزدهم فروردین۱۴۰۱ تعداد ۵۵۸خانوار و ۲۶۸۵ مسافر پذیرش شده رئیس اداره آموزش و پرورش گفت از ۲۶ استان کشور ازجمله: استان‌های اردبیل، آذربایجان، بوشهر، هرمزگان، گیلان، مازندران، همدان، کرمانشاه و... پذیرای مسافرین نوروزی بودیم، تعداد ۸۲ سوئیت، خوابگاه دانش آموزی و اتاق برای مسافران با ظرفیت پذیرش روزانه ۴۵۰ نفر مسافر به انضمام سالن های ورزشی و نمازخانه های مدارس برای پذیرش وضعیت اضطراری نیز در نظر گرفته شد که دربازدید ریاست اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش خراسان رضوی از پايگاه اسکان رضایت مطلوبی حاصل شد.

احمدی در پایان گفت: لازم می دانم از همکاری تمامی عوامل ستادی مدیریت، مدیران ،عوامل اجرایی، مسئولان پذیرش مسافران و همچنین سرایداران و خدمتگزاران بزرگوار نیز تقدیر و تشکر نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها