خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین؛

معرفی ۲۰۴ طرح کشاورزی در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ به بانک‌های قزوین

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰۴ طرح کشاورزی با اعتباری معادل ۶۰۳ میلیارد تومان در قالب تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۸۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

قزوین_ حمیدرضا تبسمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج بیان کرد: این طرح‌ها به بانک های عامل کشاورزی، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند.

وی گفت: از این تعداد ۱۱۷ طرح به مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان در حوزه پرورش دام و طیور، ۵۹ طرح به مبلغ ۳۲۱ میلیارد تومان در حوزه محصولات گلخانه ای و محصولات باغی، ۱۸ طرح به مبلغ هفت میلیارد تومان در حوزه فعالیت‌های آب و خاک و مابقی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی کشاورزی، شیلات و آبزیان و خدمات توسعه کسب وکارهای کشاورزی بوده است.

این مسؤول اظهار کرد: تعداد هشت طرح به اعتبار ۲۴۳ میلیارد تومان موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند و مابقی طرح‌ها در انتظار پرداخت تسهیلات از سوی بانک‌های عامل هستند.

تبسمی خاطرنشان کرد: هدف از اعطای این تسهیلات، افزایش تولید، ایجاد فرصت‌های شغلی و تثبیت اشتغال به منظور استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه تمام، نیمه فعال و غیر فعال راکد و بلاتکلیف در قالب توسعه و تکمیل پروژه های نیمه تمام بالای ۵۰ درصد پرداخت می‌شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین یادآور شد: بخشی از تسهیلات با هدف تامین سرمایه در گردش بر مبنای ۱۰ رسته فعالیت‌های اولویت‌دار مانند محصولات گلخانه‌ای، باغی، شیلات و آبزیان، گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، پرورش و فرآوری دام، طیور و زنبور عسل، خدمات دامپزشکی و گیاه پزشکی، خدمات فنی و مشاوره‌ای مرتبط با کشاورزی، خدمات مکانیزاسیون و مدرن سازی کشاورزی و فعالیت‌های آب و خاک اعطا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها