خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

سپاه پاسداران عامل اقتدار نظام است

نهاوند-امام جمعه نهاوند گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل اقتدار نظام و یکی از مهترین عوامل عزت و قدرت ایران اسلامی است که در مقابل آمریکا ایستاده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۲۷۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: روز قدس روز تشکیل جبهه مستضعفین در مقابل مستکبرین عالم است و این آرزوی امام(ره) بود تا مسلمانان بر ضد دشمن واحد اتحاد داشته باشند.

وی افزود: امروز جبهه مقاومت در کشورهای مسلمان در مقابل مستکبران عالم ایستاده و به پیروزی‌های زیادی هم دست یافته است.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به سالروز تشکیل سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عامل اقتدار نظام و یکی از مهترین عوامل عزت و قدرت ایران اسلامی است که در مقابل آمریکا ایستاده است.

وی افزود: در طول این ۴۰ سال سپاه بر قدرت نظام افزوده و نیروهای مومن سپاه و ارتش در کنار هم در راستای حفظ تمامیت ارضی و خنثی‌سازی تهدیدها و توطئه‌های دشمنان فعالیت‌های شبانه‌روزی داشته‌اند.

مغیثی اظهار داشت: امروز آمریکا در منطقه حرفی برای گفتن ندارد و باید در مقابل اراده و مقاومت مردم ایران اسلامی تسلیم شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اتفاقات اخیر در فلسطین گفت: صهیونیست‌ها این روزها هر جنایتی در مسجد الاقصی انجام می‌دهند و مقاومت نیز جواب آنها را می‌دهد و باید بدانند دیگر دوران قلدری صهیونیست‌ها گذشته است.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: روز قدس روز وحشت صهیونیست‌ها است و وظیفه ما حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

وی ادامه داد: دشمن با اختلاف افکنی در بین امت‌های مسلمان می‌خواهد توطئه‎های خودشان را اجرا کنند و این روزها به شدت جریان رسانه‌ای آنها فعال است.

مغیثی گفت: ملت‌های مسلمان باید با وحدت نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند و در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام هوشیار باشند.

وی در بخش پایانی خطبه‌ها از اجرای نماهنگ «سلام فرمانده» که توسط کودکان دهه نودی نهاوند اجرا شد قدردانی کرد و گفت: این اقدام زیبایی بود که نشان می‌دهد نسل جوان آماده سربازی امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات