استاندار اردبیل گفت: با هدف تسهیل در جوجه‌ریزی و تامین نهاده‌ها، پرداخت دو میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از سوی بانک کشاورزی به واحدهای مرغداری کوچک این استان با سود ۱۱ درصد آغاز شده است.
کد خبر: ۹۴۳۲۵۹۷
|
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

آغاز پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به مرغداری‌های استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سیدحامد عاملی  در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اردبیل با اعلام این خبر اظهار کرد: واحدهای بزرگ مرغداری نیز از حمایت‌های تسهیلاتی بهره‌مند می‌شوند که لازم است مشخصات این واحدها در بانک‌های مربوطه که تسهیلات قبلی خود را از آن دریافت کرده‌اند، ثبت شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه ذخیره مرغ به میزان کافی در استان وجود دارد و در این زمینه نگرانی وجود ندارد، یادآورشد: نظارت مستمر بر بازار و فروشگاه‌های بزرگ انجام می‌شود و پیگیری‌های لازم برای تأمین اقلام ضروری از جمله روغن صورت می‌گیرد تا تمامی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای این کالا را تأمین کنند.

وی افزود: در زمینه پخت نان و توزیع آرد هم در استان اقدامات لازم انجام شده و نظارت فرمانداری‌ها و دستگاه‌های متولی در این زمینه ضروری است.

اردبیل یکی از مناطق مهم دامپروری کشور است و دامداری از قدیم‌الایام مرسوم و حرفه اصلی مردم بوده و در حال حاضر نیز دراقتصاد منطقه نقش موثری ایفاد می‌کند.

ارسال نظرات