همدان-امام جمعه اسدآباد گفت: امروز، دشمن دست بر روی فرهنگ گذاشته و انجام اقداماتی خوب همانند سرود «سلام فرمانده» آن قدر مهم است که می‌تواند و توانسته صدای ضدانقلاب را دربیاورد.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۵۹
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسدآباد اظهار کرد: انتظار است این شورا هر یک ماه تشکیل و به واکاوی و رصد فرهنگ بپردازد.

وی ضمن تبریک ایام الله سوم خرداد تصریح کرد: حضرت آقا در دیدار اخیر خود با کارگزاران بر ۲۰ نکته مهم در امورات گوناگون به ویژه، فرهنگ اشاره کرد .

امام جمعه اسدآباد ادامه داد: متاسفانه فرهنگ آن طور که باید مورد اهمیت قرار نگرفته و ضروری است اقداماتی جدی در این رابطه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اگر به فرهنگ نپردازیم دچار خسران خواهیم شد، بیان کرد: اگر تدین بالا رود تعهد هم بالا خواهد رفت.

حسینی مجد اضافه کرد: امروز، دشمن دست بر روی فرهنگ گذاشته و انجام اقداماتی خوب همانند سرود «سلام فرمانده» آن قدر مهم است که می‌تواند و توانسته صدای ضدانقلاب را دربیاورد.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با وقایع منفی در سطح شهر همانند بداخلاقی‌ها، ناامنی‌ها، بی‌عدالتی‌ها و ... تضاد داشته و با روش‌های دردسترس از اثرات این معضلات بکاهد.

حسینی مجد در پایان گفت: آیت الله شعبانی،امام جمعه همدان نیز در جلسه اخیر ، اجرا نشدن مصوبات شورا را مردود برشمرده و تخلف عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات