ارائه مشاوره توسط بسیج مهندسین صنعت به واحد‌های تولیدی برازجان

کارگروه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر با حضور در شهرک صنعتی برازجان به ارائه خدمات مشاوره‌ای به واحد‌های تولیدی شهرستان دشتستان پرداخت.
کد خبر: ۹۴۳۴۹۸۱
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان، کارگروه صنعتی خاتم الانبیاء (ص) با هدف تسهیلگری و رفع موانع و مشکلات واحد‌های تولیدی داخل و خارج از شهرک صنعتی توسط سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر و با حضور و مشاوره تخصصی مدیران و کارشناسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، شرکت شهرک‌های صنعتی، سازمان بازرسی استان، دیوان محاسبات، سازمان تأمین اجتماعی، ثبت اسناد و املاک، مدیر حوزه بانک سپه، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر ادارت مرتبط با موضوع تولید و اشتغال، برگزار گردید.
در این برنامه مدیران واحد‌های تولیدی داخل و خارج از شهرک صنعتی برازجان بی واسطه و کاملاً صمیمانه مشکلات و مسائل و موانع تولیدی خود را با کارشناسان مربوطه مطرح و کارشناسان ادارات مربوطه نیز با سعه صدر و جدّیت نسبت به پیگیری موضوعات مطرح شده اقدام نمودند.
در انتهای جلسه نیز مصوبات و موضوعات طرح شده در کارگروه توسط مهندس محمد سیار جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر مطرح و مقرر گردید حاضرین در جلسه نسبت به بر طرف کردن موانع در اسرع وقت مساعدت نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار