خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان خبر داد
همدان- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۳۵۰۶۷
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، وهب مختاران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با حضور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲ نخبه همدانی در اردوی آماده‌سازی نوزدهیمن دوره مسابقات ملی مهارت حضور دارند، افزود: در صورت موفقیت بعد از اتمام اردو نفرات برتر به مسابقات جهانی در کشور چین اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان با اشاره به اینکه رقابت‌های ملی، مهارت زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: برگزاری این رقابت‌ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می‌شود.

وی بیان کرد: رقابت داوطلبان بیستمین مسابقات ملی مهارت در ۴۵ حرفه برگزار می‌شود و حرفه‌های زیر مجموعه فناوری اطلاعات، حمل و نقل و ترابری، خدمات اجتماعی و فردی، فناوری ساخت و ساز و ساختمان، فناوری ساخت و مهندسی و هنرهای خلاق و مد از عناوین رشته‌های این دوره از مسابقات است.

مختاران خاطرنشان کرد: داوطلبان و نخبگان می‌توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان به آدرس www.hamedantvto.ir از ۱۷ اردیبهشت تا ۱۷تیر ماه در حرفه مد نظر ثبت‌نام کنند.

وی ابراز کرد: در حرفه‌های فناوری آب، ساخت و تولید تیمی، مکاترونیک، امنیت سایبری، پردازش ابری و تعمیر و نگهداری هواپیما متولدین ۱۲/۱۰ ۱۳۷۷به بعد و در سایر رشته‌ها متولدین۱۲/۱۰/۱۳۸۰ به بعد می‌توانند ثبت نام را انجام دهند.

برگزاری بیستمین مسابقات ملی مهارت در سال جاری

انتهای پیام/

ارسال نظرات