فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل:

دشمنان در ۴۳ سال گذشته ۴۲ هزار برنامه علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: ۴۲ هزار توطئه و برنامه دشمنان بر ضد ملت ایران در ۴۳ سال گذشته پیاده‌سازی شده که بصیرت‌افزایی و روشنگری دانشجویان جزو عوامل موفقیت در جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۹۴۳۹۰۳۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

دشمنان در ۴۳ سال گذشته ۴۲ هزار برنامه علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، سردار غلامحسین محمدی‌اصل در آئین تجلیل از جهادگران دانشجویی استان اردبیل اظهار داشت: جهادگران رهروان واقعی شهدا هستند و در این زمینه 2 واژه دانشجو و جهاد مکمل همدیگرند که به همین منظور بازسازی و سازندگی با تعامل و اخوت و یکپارچگی با ایمان و تدابیر امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: حقیت ایمان در یک انسان مومن در سه خصلت است که می‌توان به ویژگی‌های فهم دین، تدبیر و اندازه‌گیری درست در زندگی و شکیبایی و بردباری در مصیبت‌ها و سختی‌هاست.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: جهاد به معنای اوج تلاش مومنانه در راه خداست و جهادگران باید از خودسازی و ایمان برخوردار شوند تا بصیرت و آگاهی داشته باشند و در این زمینه دانشجویان آینده این انقلاب هستند و باید بتوانند پرچم این نظام و انقلاب را نگه دارند.

محمدی‌اصل تصریح کرد: دانشگاهیان باید در تمامی امور پیشتاز باشند چرا که دانشگاه‌ها در همه امور دخیل هستند و در این زمینه جهادگران به عنوان انسان‌های مخلص با الگوبرداری از شهدا در راه کسی رضای خداوند خالصانه گام برداشته و با محرومیت‌زدایی خدمت به مردم را رقم زده‌اند.

وی اظهار کرد: شهدای دانشجو با الگوبرداری از شهدای دفاع مقدس به دفاع از حرم پرداختند و الگویی جاودانه شدند و این مسئله نشان می‌دهد که تلاش مومنانه در راه خدا همان جهاد است و اگر خودسازی نباشد نمی‌توان در راه خدا جهاد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: جهادگران به عنوان انسان‌هایی شجاع، بابصیرت و هوشیارند که در سخت‌ترین شرایط خالصانه برای کسب رضای خداوند جانفشانی کرده‌اند.

محمدی‌اصل افزود: جنگ نرم در زمان صدر اسلام وجود داشته و بعد از آن نیز به شکل‌های متفاوت تکرار شده است و تنها راه موفقیت در این جنگ به دست آوردن بصیرت و هوشیاری است که اگر انسان اهل بصیرت باشد روح جهادی در درون او ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین مکان برای پرورش انسان‌های بابصیرت هستند که در این زمینه باید ابعاد مختلف جنگ نرم، جنگ ادراکی و شناختی در عرصه‌های مختلف سایبری، فرهنگی و اخلاقی است که باید با کسب بصیرت می‌توان با تجزیه و تحلیل رویدادها در این جنگ نابرابر به پیروزی دست یافت.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: دانشگاه‌ها به عنوان مهم‌ترین مکان پرورش انسان‌های بابصیرت است که در این زمینه با علم‌آموزی و دستیابی به دانش و فناوری‌های روز باید روحیه تفکر و اخلاقمداری را به دانشجویان انتقال داده شود که در این زمینه خواهران نقش مهمی در جنگ نرم بر عهده دارند و برادران در این جنگ اثرگذار هستند.

محمدی‌اصل اظهار کرد: افزایش سطح معرفتی جهادگران برای ارتقای معنویت جهادگران هستند که در این زمینه ارتقای معنویت با تفکر حاصل می‌شود و خودسازی یقینان با تفکر در انسان‌ها حاصل می‌شود که در این زمینه تقویت روحیه بسیجی در بین دانشجویان به عنوان خنثی‌کننده تهدیدات دشمنان در عرصه‌های مختلف است.

وی تصریح کرد: 42 هزار توطئه و برنامه دشمنان بر ضد ملت ایران در 43 سال گذشته پیاده‌سازی شده که به همین منظور بصیرت‌افزایی و روشنگری دانشجویان جزو عوامل موفقیت در جنگ نرم دشمنان است و حتی در فتنه 88 روشنگری‌های دانشجویان توانست به عنوان خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد: تقوا و ایمان مهم‌ترین سلاح جهادگران در جنگ نرم دشمنان است که در میادین جنگ سخت و نرم به عنوان تنهاترین و پرقدرت سلاح رزمندگان اسلام محسوب می‌شود.

محمدی‌اصل افزود: برنامه‌های جهادی بسیج دانشجویی با هدف عمران و آبادانی کشور اجرایی می‌شود و بی‌شک عرصه‌های جهادی و اردوهای جهادی بهترین راه برای پرورش مدیران آینده نظام است که می‌خواهند دلسوزانه به وظایف خود عمل کنند.

ارسال نظرات