خبرهای داغ:
مشاور وزیر در امور ایثارگران و رئیس بازسازی عتبات در وزارت نیرو خبر داد
همدان-مشاور وزیر در امور ایثارگران و رئیس بازسازی عتبات در وزارت نیرو گفت: در طول دفاع مقدس و انقلاب یکی از دستگاه‌های اثرگذار، وزارت نیرو بوده و در حال حاضر ۳۰هزار ایثارگر در بدنه صنعت آب و برق فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدیعقوب مرادی در نشست انجمن‌های اسلامی صنعت آب و برق کشور اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین و گام دوم را مورد توجه قرار داده است.

وی با بیان اینکه باید قدر نظام را بیشتر بدانیم، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند شبیخون فرهنگی، جوانان ما را هدف قرار داده است.

مشاور وزیر در امور ایثارگران و رئیس بازسازی عتبات در وزارت نیرو گفت: در رژیم طاغوت که به ادعای خودش حوزه‌های تمدن را از پاشنه در می‌آورد ۷ هزار کیلووات برق تولید می‌شد، اما اکنون ما ۸۰ هزار کیلووات برق تولید می‌کنیم و خدا را شاکر هستیم که مستشاری از کشور‌های غربی نداریم.

وی عنوان کرد: امید است همه ما احیاگر مباحث مهم ترویج فرهنگ خدمت و مبانی دینی باشیم و بتوانیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

مرادی بیان کرد: در طول دفاع مقدس و انقلاب یکی از دستگاه‌های اثرگذار وزارت نیرو بوده است و در حال حاضر بالغ بر ۳۰ هزار ایثارگر در بدنه صنعت آب و برق فعالیت می‌کنند و فرزندان ایثارگر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

وی عنوان کرد: در بحث اربعین، امسال برنامه‌ریزی برای ۶ میلیون زائر فراهم شده است که یکی از موضوعات اساسی صنعت آب و برق است که بسترسازی لازم فراهم شده است و مشکلی نداریم.

مشاور وزیر در امور ایثارگران و رئیس بازسازی عتبات در وزارت نیرو با اشاره به ضرورت مدیریت مصرف انرژی ابراز داشت: باید در ترویج مصرف بهینه آب و برق تلاش کنیم تا از پیک امسال هم عبور کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات