خبرهای داغ:
همدان- رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه انجمن اسلامی راه قدرت و دنیا نیست بلکه آبادانی دنیا را در خود دارد و برای ساخته شدن انسان‌ها مدنظر است.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی آقا محمدی در نشست انجمن‌های اسلامی وزارت نیرو که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهید «محمدکاظم یوسف صنعتی»، به بیان خصوصیات شخصیتی این شهید پرداخت و اظهار کرد: نوع نگاه وقتی درست است زندگی هم درست می‌شود.

وی با بیان اینکه راه انجمن اسلامی راه قدرت و دنیا نیست بلکه آبادانی دنیا را در خود دارد و برای ساخته شدن انسان‌ها مدنظر است، افزود: این موضع باید همه را فرا بگیرد مگر می‌شود کسی در نظام اسلامی در عناد با کارکنان قرار بگیرد.

رئیس گروه اقتصادی دفتر رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه با شاخص‌های انجمن اسلامی می‌توان به انسان ایده آل اسلام که خواسته است، رسید، گفت: باید بدانیم با شاخص‌های انجمن اسلامی زیاد فاصله داریم.

وی ابراز داشت: وظیفه ما در انجمن اسلامی این است که کار مردم را راه بیندازیم و باید در این زمینه تلاش خود را مضاعف کنیم؛ باید در این انجمن خود را تربیت کنیم و اثرش را ببینیم.

آقامحمدی گفت: امروز با تهاجم بزرگ غرب روبرو هستیم و باید تلاش کنیم که جامعه به انحراف کشیده نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات