خبرهای داغ:
همدان_امام جمعه شهرستان بهار گفت: شهادت شهید بهشتی انقلاب را بیمه، و یکسری توطئه‌ها را برملا کرد و درسی برای ره پویان راه انقلاب دارد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۳۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بهار ضمن تبریک هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی و یاران با وفایش سر سلسله شهدای انقلاب هستند.

وی افزود: شهید بهشتی شخصی بود که به آن چیزی که می گفت؛ معتقد بود و به آن چیزی که معتقد بود عمل می کرد، در طول انقلاب زیاد داشتیم کسانی را که مطالب را گفتند، اما اعتقادی به آن نداشتند.

امام جمعه شهرستان بهار عنوان کرد: شهید بهشتی به خدا اعتقاد داشت و در راه رسیدن به خداوند تبارک استقامت می کرد و اینان کسانی هستند که می گویند و تا پای جان استقامت می کنند، خاصیت طبیعی شهادت، ایجاد حرکت به سمت تعالی و کمال است و با گذشت ۴۱ سال از شهادت این شهید یاد و راهش همچنان زنده است.

ارزنده تصریح کرد: شهادت شهید بهشتی انقلاب را بیمه، و یکسری توطئه‌ها را برملا کرد و درسی برای ره پویان راه انقلاب دارد.

وی ادامه داد: درسی که باید از شهید بهشتی بگیریم این است که در زمان شهید بهشتی جو مسمومی علیه وی به وجود آمده بود که متاسفانه کسانی هم که در مسیر انقلاب بودند، بر اثر جو مسموم و تبلیغات سو علیه بزرگوار به ایشان کم لطفی می کردند و نسبت‌ها می دادند و تهمت‌ها می زدند و این بزرگوار در مقابل این ظلم‌ها و خیانت‌ها استقامت ورزید، و مقاومت می کردند.

ارزنده تصریح کرد: امام خمینی (ره) در حق ایشان فرمود «بهشتی مظلوم زیست، و مظلوم مرد» و درسی برای آیندگان شد.

وی افزود: باید حواسمان باشد بهترین انسان‌هایی که در این نظام بیشترین خدمت‌ها را می کنند، بیشتر مورد تهمت قرار می گیرند، یکی از افرادی که امروز باید حواسمان به او باشد که نکند مثل شهید بهشتی با این همه خدمت مورد ظلم ما قرار گیرد، شاگرد راستین ایشان حجت الاسلام رئیسی هستند، که با همت زحماتی که در شبانه روز انجام می دهد مورد هجمه شدید دشمن بیرونی و داخلی قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان بهار بیان کرد: یکی از مهمترین مراکز فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بسیار اثرگذار است صدا و سیما است و اخلاق و فرهنگ هر جامعه بدون شک نشأت گرفته از فرهنگ دینی و اعتقادی جامعه است و صدا و سیما که از طریق امواج و صوت و تصویر در همه مراکز و خانه‌ها و... پیام و فرهنگ خود را به سمع و نظر مردم می رساند و آن را رواج می دهد، قطعا باید در مسیر ارزش‌ها و خواسته‌های نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کند، و هدفش ترویج فرهنگ اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته همایش زکات در استان برگزار شد، گفت: مثل همیشه مردم شهرستان بهار در کار‌های خیر و عام المنفعه روسفید هستند و انصافا در اشکال مختلف؛ کمک به عتبات و آستان، خیریه‌ها اینگونه بوده و دیروز نیز در همایش زکات اعلام کردند که شهرستان بهار رتبه اول زکات را در سطح استان دارد و این نیز باعث مباهات شهروندان بهاری و مسئولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات