خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

شکست هیمنه آمریکا در طول ۴۳ سال، میدان رویارویی ما با استکبار جهانی است

سردار آتانی عنوان کرد: شکست هیمنه آمریکا در طول ۴۳ سال، میدان رویارویی ما با استکبار جهانی است.  
کد خبر: ۹۴۴۲۹۴۱
|
۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰

شکست هیمنه آمریکا در طول ۴۳ سال، میدان رویارویی ما با استکبار جهانی است

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در جمع فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان با اشاره به موضوع بازخوانی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران حقایقی را به ملت های دنیا نشان داد. ما فقط از این نبرد طولانی از خودمان و از حقیقت خودمان دفاع نکردیم و ا که اگر بر این اصل و باور بودیم، امروز برای دفاع از مظلومان عالم در کف میدان نمی ماندیم و از حق دفاع نمی کردیم.

وی گفت: امروز خیلی از ملت های دنیا همچنان در سیطره امریکا هستند. اما بخشی از این ملت ها جرات و حیات پیدا کردند و امروز آزاد هستند و می توانند بدون سلطه امریکایی ها و استکبار جهانی زندگی کنند و حق خودشان را مطالبه کنند. حادثه ترور مقام معظم رهبری ۱۲ تیر ماه برای تبیین حقوق بشر امریکایی ها تقویم حقیقت های انقلاب بزرگ ایران است. تا این دشمنی ما و امریکایی ها و فهم نادرست عده ای که درگیر مسائل سیاسی داخلی می شوند و فکر می کنند این دعوایی که بین ملت بزرگ ایران و امریکایی ها است، بر سر خاک و منافع است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: اما باید بدانند که این دشمنی فقط بر سر خاک و منافع و حوزه نفوذ استراتژیک این دو کشور در منطقه نیست بلکه این جنگ و تقابل، یک دعوای حقیقی است که ملت ایران در ۱۴۰۰ سال بعد از حادثه عاشورا علمش را بدست گرفت. ما دعوایمان با همه ان هایی که به این صفت امریکا یی ها مشهور هستند و زندگی می کنند است. اما روزی که سلطه این سردمداران را از بین بردیم هم پایان مبارزه ما نیست.

وی افزود: همچنان که روزی خروج نظام شاهنشاهی و محمد رضا، پایان مبارزه شما نبود. شاه را از کشور بیرون کردید و با بستر و اقتدار جدیدی ارکان انقلاب شکل گرفت، میدان بزرگتر شد و ملت قدرتمند تری شدیم. جنگ بر ملت ایران شد و ما از مرزها و حقیقت خودمان دفاع کردیم. جنگ تمام شد اما ایا نبرد شما پایان یافت؟ ما در شمارش جنایات امریکا باید دوطرف میدان نبرد را خوب بشناسیم.

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: ما میدان و هویت خودمان را خوب می شناسیم. ما ملت امام حسینیم. ما ملت رام الله و محبین امیر المومنین هستیم این را خوب می دانیم. ما در کالبد اسلام تعریف می شویم و این را خوب می دانیم. از جبهه خودی صحبت نمی کنم. جبهه دشمن را دائم باید رصد کنیم و از این جبهه غافل نشویم. باید جنایت امریکا و میدان عمل امریکا و مجریان و تصمیم سازان امریکا را بشناسیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه اضافه کرد: امروز در ۴۳ سالگی انقلاب از جنایات بی شمار استکبار جهانی و مدعی حقوق بشر سخن می گوییم. امروز دشمنان ملت و انقلاب امکاناتی دارند که می توانند در یک جنگ ترکیبی تمام عیار ما را در خانه خودمان با خودمان درگیر کنند. این جنگ با ابزار فیزیکی و کاملا نمایان نیست بلکه جنگی در مواجهه با فرهنگ ماست.

وی در ادامه عنوان کرد: زمانی آمریکایی ها در داخل همین کشور، ما را در مقایسه انسان های دنیا هم حساب نمی کردند. در همین ایران قانون تصویب کردند. ما در این کف بودیم. این میدان رویارویی ملت ماست ما این نمودار را در ۱۵ سال دوران مبارزات در ۴۳ سال دوران شیرین حکومت اسلامی برعکس کردیم. امروز ایران در قله های موفقیت است و امریکا در کف است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: بعضی ها امروز جوری صحبت می کنند که امریکا را الگویی برای آرامش خود قلمداد می کنند.اینها افرادی ناآگاه هستند و نااگاهتر از اینها، افرادی هستند که اینها را در جمهوری اسلامی در ام القرا جهان اسلام، در قرارگاه حسین بن علی، قاسم سلیمانی، ترویج می کنند.

سردار آتانی گفت: امروز رسالت مهم ما این است که اجازه ندهیم این نااگاهان، امریکا را تطهیر کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری، اجازه ندهیم جای جلاد و شهید را عوض کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها