رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز:

مرصاد، عملیاتی غرورانگیز و عبرت آموز بود

سید محمد رضا موسوی زاده در یادداشتی به مناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد آورده است: مرصاد، عملیاتی غرورانگیز و عبرت آموز بود.
کد خبر: ۹۴۴۷۴۵۵
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سید محمد رضا موسوی زاده، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز در یادداشتی به مناسبت سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد برای این خبرگزاری آورده است:

روز پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ بود که عملیات غرورآفرین و بزرگ مرصاد برای در هم کوبیدن عناصر گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور عزیزمان آغاز شد.

این در حالی بود که با عقب نشینی موقت رزمندگان اسلام، گروهک منافقین با تصور و خیال باطل اینکه جدایی ملت و دولت ایران باعث پذیرش قطعنامه ی ۵۹۸ شده است، از فرصت استفاده کرد و به فکر اهداف پلید خود افتاد.

آن کوردلان نیرویی بالغ بر پانزده هزارنفر از ضدانقلابیون سرخورده از کشورهای مختلف اروپایی تشکیل دادند و با استفاده از وسایل و ماشین جنگی که صدام و دیگر اربابان خود به آنها هدیه کرده بودند، به غرب کشورمان حمله کردند.

آنها با حمایت نیروی هوایی رژیم بعث عراق برای ورود به عمق خاک ایران اسلامی و در نهایت، تصرف تهران آماده شده بودند ! حمله به قسمتهایی از خاک میهن اسلامی شروع شد و مناطقی نیز تحت تصرف قرار گرفت لکن مردم غیور و مسلمان ایران اسلامی با شنیدن خبر تجاوز منافقین به غرب کشور، به خروش آمدند و به جبهه های نبرد شتافتند. عملیات غرورانگیز مرصاد خیلی زود و در ۵ مرداد ۱۳۶۷ با رمز مبارک یا علی علیه السلام آغاز گردید.

طرح عملیات منافقین خلق بسیار ساده لوحانه و غیرواقع بینانه بود. سرکرده ی مزدور گروهک تروریستی منافقین تصور میکرد که نیروهای این گروهک بدون برخورد با مانع مهمی از جاده های اصلی کشور عبور خواهند کرد و در مدت کوتاهی به تهران خواهند رسید و پایتخت ایران عزیز را به تصرف خود در خواهند آورد ! اما نیروهای نظامی کشورمان با همراهی نیروهای غیرتمند و سلحشور مردمی در عملیات مرصاد شکست سخت و سنگینی را بر آنان وارد ساخته و حدود ۵۰۰۰ نفر از مزدوران کوردل کشته و زخمی شدند.

این عملیات بزرگ و برق آسا بار دیگر به دشمنان ثابت کرد هر کشوری که چشم طمع به سرحدات ایران اسلامی داشته باشد پاسخ ویرانگر و خردکننده ای دریافت خواهد کرد

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار