خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

مسابقات آزاد مهارت در زندان‌های فارس برگزار می‌شود

مسابقات آزاد مهارت زندانیان زندان‌های استان فارس در راستای استعدادیابی زندانیان همزمان با سراسر کشور برای اولین بار در مرداد ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۸۰۷۴
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مسابقات آزاد مهارت زندانیان زندان های استان فارس در راستای استعدادیابی زندانیان در حرفه های مختلف و ایجاد زمینه اشتغال آنان در رشته های خیاطی زنانه و مردانه، آرایش و پیرایش مردانه، معرق کاری، چرم دوزی و برق ساختمان همزمان با سراسر کشور برای اولین بار در مرداد ماه برگزار می شود.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس گفت: با توجه به اهمیت حرفه آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و در راستای استعدادیابی زندانیان زندان های استان، اولین دوره مسابقات ملی مهارت در زندان ها با مشارکت حداکثری زندانیان و با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان و بنیاد تعاون زندانیان در هفته سوم مردادماه در شهرستان ها برگزار می شود و اختتامیه آن با انتخاب نفرات برتر در هفته چهارم مرداد در شیراز برگزار می شود.
محسن انصاری منش افزود: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات که برای اولین بار در سطح زندان های کشور همزمان در مردادماه برگزار می شود تشویق زندانیان به مهارت آموزی و فراهم کردن زمینه اشتغال برای آنان در رشته های مورد علاقه شان می باشد.
وی اضافه کرد: در مراسم اختتامیه ضمن انتخاب نفرات برتر و اهدای جوایز به آنان، در صورت احراز شرایط، حمایت های قضایی هم از زندانیان منتخب انجام می شود.
معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس یادآور شد: سال گذشته با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بیش از 89درصد از زندانیان محکوم در 693 دوره آموزشی شرکت کردند و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 21درصد از محکومین در 207دوره آموزشی شرکت داشته اند.
جلسه شورای راهبری مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندان های فارس با حضور محسن انصاری منش معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های استان، مسلم ایزدی معاون برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه استان و زارع مسؤول برگزاری مسابقات ملی مهارت، فرهاد سالاری مدیرنمایندگی بنیاد تعاون زندانیان، مهدی نعمتی رئیس اداره حفاظت و اطلاعات و محمد حق پرست سرپرست اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان های استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار