خبرهای داغ:

نبود فوتی کرونایی در مراکز بهزیستی شاهرود

شاهرود_ رئیس اداره بهزیستی شاهرود گفت: از خود گذشتگی و همت بالای همکاران پزشک در بخش دولتی و غیردولتی در ایام کرونا باعث شد که هیچ فوتی در میان مددجویان در مراکز بهزیستی نباشد.
کد خبر: ۹۴۵۳۸۴۰
|
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

نداشتن فوتی در میان مددجویان در مراکز بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود جهانسیر در مراسم تقدیر از پزشکلان شاغل در مراکز بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن تشکر از زحمات همکاران پزشک در بهزیستی اظهار کرد: همواره چنین روز‌هایی را مغتنم می‌شماریم تا از زحمات و تلاش‌های همکاران تشکر کنیم و مایه خرسندی است که در روز پزشک از تلاش‌های همکاران پزشک شاغل در بهزیستی قدردانی به عمل آوریم.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود خدمات و تلاش‌های بی دریغ پزشکان شاغل در بهزیستی به جامعه هدف را شایسته دانسته و گفت: از خود گذشتگی و همت بالای همکاران پزشک در بخش دولتی و غیردولتی در ایام کرونا باعث شد که هیچ فوتی در میان مددجویان در مراکز بهزیستی خدمات و تلاش‌های بی دریغ پزشکان شاغل در بهزیستی به جامعه هدف شایسته قابل تقدیر است.
جهانسیر افزود: به پاس زحمات و تلاش‌های پزشکان شاغل در بهزیستی در اجرای طرح پیشگیری از معلولیت‌ها و حتی درمان مددجویان نیاز است نگاه ویژه‌ای به این عزیزان داشته باشیم و مایه خرسندی است که در روز پزشک از تلاش‌های همکاران پزشک شاغل در بهزیستی قدردانی به عمل آوریم.
در پایان این برنامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود با اهدای لوح تقدیر از پزشکان شاغل در بهزیستی شهرستان قدردانی به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار