خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

ازسیطره معنوی خود در حوزه نفوذ استراتژیک در غرب آسیا صیانت می‌کنیم/استکبار جهانی از قدرت اراده ما ترسید

سردار آتانی عنوان کرد: ما از همه سیطره معنوی خود در حوزه نفوذ استراتژیک خود در غرب آسیا حفاظت و صیانت می‌کنیم.  
کد خبر: ۹۴۵۴۱۷۵
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در مراسم توانمندسازی مسئولین تشکل های دانشجویی و فرماندهان پایگاه ها و حوزه های بسیج دانشجویی کل دانشگاه های زنجان بیان کرد: اولین بحث در مورد دلایل حضور در جبهه، مقاومت است. ضرورت ورود ما به غرب آسیا، ورود به میدانی بود که خلوت‌ خانه‌ دشمنان بود.

وی گفت: با نگاهی به دیدگاه های امامین انقلاب می توان نتیجه گرفت که انقلاب اسلامی اهداف نورانی داشت و پای آن ایستاده‌ است. مقام معظم رهبری در بیانیه‌ گام دوم انقلاب فرمودند؛ اینها کهنه نشد شعارهای انقلاب اهداف نورانی انقلاب کهنه نشد، ما برای دفاع از اسلام عزیز وارد جبهه مقاومت شدیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: ما شهید زمانه خودمان هستیم، ما رزمنده زمانه خودمان هستیم. ما فرزند امام زمانه خودمان هستیم. امروز ما باید نبرد کربلای ۵ را به وجود بیاوریم. امروز نیز با صف‌آرایی دشمنانمان، با ظرفیت‌های خودمان ما نبرد غرب آسیا را در جبهه مقاومت با همان ضرورتی های کربلای ۵، طرح‌ریزی کردیم.

سردار آتانی اظهار کرد:آن روز تمام ظرفیت و هیمنه دشمنان در منطقه شلمچه جمع شده بود. ما با تمام وجود آمدیم آن میدان را به میدان جبهه حق و باطل تبدیل کردیم.‌ آن روزهای دفاع مقدس در بحبوحه کربلای ۵ ما با تمام کفر در افتادیم. امروز در جبهه مقاومت همین اتفاق افتاد. آمدند با اسلام ناب محمدی با حقیقت ما جنگ را شروع کردند و ما باید وارد میدان می‌شدیم. جنگی که بین ما و آمریکایی‌ها شکل‌گرفته است به تعبیر امام عزیز دعوای بین ملت ایران و ملت آمریکا نیست، بین دولت ایران و دولت آمریکا نیست، این دعوا بین حق و باطل است.

وی در ادامه افزود: آن‌ها هم برای همین منظور آمده بودند. اما ورود ما با یک ماجرای تاریخی ارتباط داشت. آنها می‌خواستند ما را تحقیر کنند. در سوریه همه این ۸۰ گروه ازجمله داعش و غیره به پیشرفته ترین سلاح های جنگی و زمینی دسترسی داشتند و آمریکا و عربستان به‌ وفور به آنها  تسلیحات می‌داد. آنها محدودیت سلاح نداشتند اما چرا سر بریدند و به نیزه کردند و دوباره شمشیر و چاقو به میدان آمد؟ چرا که می‌خواستند جنگ را از مبدأ شروع کنند و دوباره عاشورا را به رخ ما بکشند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه بیان کرد: روضه ما اقتدار ماست. ما در ‌نقطه ضعف نیستیم گریه کنیم و ما این درس اقتدار را از مکتب  سیدالشهدا و کربلا آموختیم. این طرفداران به‌روز یزید می‌خواستند نام سیدالشهدا و یاران سیدالشهدا و محبین سیدالشهدا را از تاریخ حذف کنند. این نبرد، نبرد اسلام بود و نبرد سوریه نبود.

سردار آتانی تصریح کرد: زینب (س) به یزید گفت که شما هرگز نمی‌توانید نام ما را از تاریخ حذف کنید و چه کسی باید این قسم سیده زینب(س) را محقق می‌کرد؟ ما که ۱۴۰۰ سال عقده به دلمان مانده بود ۱۴۰۰ سال که پدران و مادران و عالمان دینی و مداحان به ما گفتند و گریه کردیم تحقق بخش این قسم بودیم. امروز فرصت ایجاد شد تا به حرم زینب(س) نزدیک شویم و قطعا نامشان را پرآوازه خواهیم کرد. بشریت را مدیون زینب(س) و حسین‌بن‌علی خواهیم کرد و این نبرد را برای دفاع از اسلام رفتیم.

وی اضافه کرد: مرکز تحول عالم کربلاست و حسین بن علی مرکز تحول است. جریان مهمی در جهان رخ داده و امروز دنیای مقاومت به هم وصل شده است. دلیل دیگر حضورمان در جبهه مقاومت، دفاع از استقلال ما بود. باید می‌رفتیم از استقلالمان دفاع می‌کردیم. استقلال این مرزها در شمال غرب، غرب و شرق نیست. اگر کسی بخواهد به دوردست‌ها و مرزهای ما تعرضی داشته باشد، چشمش را از حدقه درمی‌آوریم. دشمن به استقلال فرهنگی و معنوی ما چشم دوخته است. تمام اهدافش در تیررس است. ما از همه سیطره معنوی خود در حوزه نفوذ استراتژیک خود در غرب آسیا حفاظت و صیانت می‌کنیم.

سردار آتانی در پایان گفت: ما قدرت تحمیل اراده را داریم. آمریکایی‌ها اراده دارند اما قدرت تحمیل اراده را ندارند.

قدرت نظامی دارند اما قدرت اعمال نظامی را ندارند و مارتین قدرت را از آنها گرفتیم.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار