کد خبر: ۹۴۵۶۱۴۸
|
۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر روز چهارشنبه(۱۶ شهریور) در آیین افتتاح طرح آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی از توابع استان ایلام، اظهار کرد: طرح آبرسانی پایدار و  سالم به استان های زیر ۱۰۰ روستا مطابق طرح اولیه انجام می شود.

سردار «علی فدوی» با بیان اینکه طرح آبرسانی در کشور  شامل ۱۰ هزار روستا را شامل می شود که در این طرح تا پایان ۱۴۰۲ به پایان می رسد، گفت: در آینده ۸ هزار روستا اضافه خواهد شد که تا آبرسانی کامل به تمام روستاها ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه آبرسانی به برخی از این روستاها تا پایان شهریور به  پایان می رسد، ابراز کرد: استان های دارای ۳۰۰ روستا تا پایان سال جاری و سایر استان ها نیز تا سال آینده آبرسانی خواهد شد.

سردار فدوی بیان کرد: سپاه و همه ظرفیت های  سپاه پای کار هستند که پروژه آبرسانی در کل کشور را به اتمام برساند، همچنین روستاهای دیده نشده  در این طرح، به صورت کتبی نوشته شود که با تلاش  قرارگاه امام حسن (ع) پروژه های آبرسانی تمام روستاهای کشور انجام شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: باید فرماندهی سپاه، استاندار، فرمانداران و شرکت آبفا تمام روستاهای دیده نشده در طرح آبرسانی را به این طرح اضافه کرده و فرمانداران نظارت کنند و روستاهای باقیمانده باید شناسایی و همه روستاها باید شامل طرح آبرسانی شوند و نمایندگان نیز بر احصا کامل همه روستاها نظارت کنند.

سردار فدوی با بیان اینکه همه روستاهای کشور باید از نعمت آب آشامیدنی سالم پایدار برخوردار شوند، خاطرنشان کرد: نباید هیچ روستایی بدون آب باشد و بایستی با استفاده از توان و تخصص نیروهای جهادی، طرح آبرسانی به روستاها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود و در این راستا سپاه با ظرفیت گروه های جهادی پای کار است.

گفتنی است،  آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی شهدای مهر ملکشاهی با حضور سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار زهرایی، مسئول بسیج سازندگی کشور، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بهرام نیا استاندار ایلام و بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم شهرستان ملکشاهی و بخش مهر این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات