استاد درس خارج حوزه علمیه گناباد:

حادثه تروریستی شیراز ردپای دشمنان اسلام را در حوادث ایران نمایان کرد

، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی استاد درس خارج حوزه علمیه گناباد اظهار داشت:گروهی براساس کج فهمی که دارند برعلیه امام خود قیام کرده اند و قصد براندازی دارند.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۷۷
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا عصمتی صبح امروز در جلسه درس خارج حوزه علمیه امام رضا (ع) گناباد با محکومیت جنایت تروریستی شیراز اظهار داشت:گروهی براساس کج فهمی که دارند برعلیه امام خود قیام کرده اند و قصد براندازی دارند.

 

وی ادامه داد: دشمن تصمیم گرفته برعلیه نظام اسلامی اقدام کند و در این رستا برنامه ریزی دارد و هربار با توطئه ای این اقدام خود را اجرایی می کند که در این برهه با بحث حجاب وارد شده و از حادثه فوت یک دختر جریان سازی کرده و شعارهای باطل سر دادند که به مرور زمان مشخص شد چه افرادی از خارج نقش آفرینی می کنند.

 

استاد درس خارج مدرسه علمیه امام رضا (ع) گناباد بیان کرد: در روزهای اولیه معترضان این حرکت را یک مطالبه داخلی اعلام می کردند ولی امروز با حادثه تروریستی شیراز مشخص شد عقبه این اقدامات در مجا است و دیگر دست آنها برای ملت رو شده است.

 

عصمتی با اشاره به بیانات رهبری خاطرنشان کرد: امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم که شامل جنگ نرم و سخت می باشیم یعنی دشمن هم با کار فرهنگی جلو می آید و شعار زن زندگی آزادی می دهند و در جنگ سخت دست به کار تروریستی میزنند.

 

وی اظهار داشت: برخی افراد در این کشور زندگی می کنند آزادانه ولی در تریبونی که در دست دارند سخنان تفرقه افکن می زنند و نشان می دهند بلندگوی افراد خارج نشین هستند.

 

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مطالبه گری دانشجویان را قبول داریم و باید صحبت های آنها شنیده شود ولی حرکت هایی مانند قمه کشی و تخریب بیت المال را قبول نداریم.

 

عصمتی با بیان این که رهبری چند سال قبل موضوع جهاد تبیین را تاکید کردند گفت: برخی افراد شرکت کننده در حوادث اخیر گول خورده هستند و در اینجا باید روحانیت نقش پررنگی ایفا و در جهاد تبیین بیش از پیش کار کند و بصیرت مردم را افزایش دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار