واکنش دادستان به پروژه های عمرانی محصور شده در یاسوج + ( تصاویر )

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تاخیر در اجرای برخی پروژه های عمرانی محصور شده در یاسوج واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۷۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید علی ملک حسینی به سوال خبرنگار پایگاه خبری امید زاگرس مبنی بر اینکه چرا دادستان به عنوان مدعی العموم به روند تاخیر در اجرای پروژه تامین اجتماعی و اوقاف که در مرکز شهر یاسوج سالها با ورق های گالوانیزه محصور شده و بلاتکلیف مانده واکنشی نشان نمی دهد؟ پاسخ داد و گفت: شرایط اقتصادی کشور به دلیل تحریم ها سخت و بسته است؛ به همین دلیل برخی از پروژه‌ها اهم و مهم می‌شوند و نیازمند تخصیص اعتبارات از طریق دولت است.

وی بیان کرد: ما در حوزه معاونت حقوق عامه بسیاری از پروژه های عمرانی استان از جمله شهر یاسوج را پیگیری کردیم. سینمایی که شهرداری با مشارکت بخش خصوصی و دیگر پروژه‌ها که شما ( خطاب به خبرنگار) اشاره نکردید به علت عدم تخصیص اعتبارات متوقف شده است.

ملک حسینی گفت: مستحضرید در سیاست‌گذاری بودجه دولت مجبور است بسیاری از اعتبارات عمرانی را کاهش دهد تا به مسائلی اولویت‌داری که تعریف کرده است برسد. ما تا جایی که امکان داشته باشد پیگیر هستیم که کاری به خاطر سهل‌انگاری و عدم پیگیری متوقف نشود؛ اما کاری که برای بهینه‌سازی و تعریف بودجه باشد باید از مجموعه دولت و قوه مجریه در استان پیگیری شود.

احداث بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی یاسوج( وابسته به سازمان تامین اجتماعی ) در سال ۹۵ با میزان سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان و مساحت ۹۵ هزار مترمربع زیربنا در یاسوج کلنگ زنی شد،مدتی پس از گودبرداری اولیه به دلایل نامعلومی تاکنون راکد مانده است.

پروژه احداث مجتمع بزرگ تجاری فرهنگی موقوفه خلیج فارس یاسوج ( وابسته به اوقاف و امور خیریه) از سال ۹۶ شروع شد اما تاکنون تنها سد معبر و اشغال پیاده رو سهم مردم بوده است.

این دو پروژه بزرگ سالهاست که با ورق های نارنجی گالوانیزه محصور شده اند.

واکنش دادستان به پروژه های عمرانی محصور شده در یاسوج + ( تصاویر )واکنش دادستان به پروژه های عمرانی محصور شده در یاسوج + ( تصاویر )واکنش دادستان به پروژه های عمرانی محصور شده در یاسوج + ( تصاویر )

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار