خبرهای داغ:
امام جمعه ملایر:

مردم در اغتشاشات با بصیرت و آگاهی تهدید را به فرصت تبديل کردند

همدان-امام جمعه ملایر با بیان اینکه مردم در این اغتشاشات با بصیرت و آگاهی تهدید را به فرصت تبديل کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۴۳
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری در دیدار بسیجیان شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بسیج مظهر تمام خوبی‌ها و تمام ارزش‌ها است.

وی با استناد به آیه‌ای از قرآن کریم که فرمود «بهای شما کمتر از بهشت نیست خودتان را به کمتر از بهشت نفروشید»، گفت: مروری بر تاریخ اسلام نشان می‌دهد که دشمنان با همه ابزار و تجهیزات خود در جنگل‌های مختلف در مقابل پیامبر و دین ایستادند تا ریشه اسلام را بخشکانند اما به یاری خدا شکست خوردند.

امام جمعه ملایر با تاکید بر اینکه همیشه امتحانات الهی وجود دارد، افزود: امروز خدا در سایه این نظام به ما لطف کرده است و ما باید در سایه این نظام به مردم کمک کنیم.

وی با بیان اینکه اولین بسیجی خود خداست، تصریح کرد: روحیه بسیجی را بسیجیان باید از خدا بگیرند چرا که قدرت دست خدا است.

برقراری با بیان اینکه فتنه اخیر از فتنه‌‌های بزرگ دشمن برای براندازی نظام بود، تصریح کرد: فتنه‌گران به پشتیبانی دشمن آمده بودند و آخر هم شکست خوردند و دشمن به شکست خود این بار نیز اعتراف کرد و از مردم ما عصبانی هستند چرا که با دشمن همکاری نکردند.

وی خطاب به فتنه‌گران گفت: این انقلاب تنومندتر و قدرتمندتر از آن چیزی است که شما به دنبال براندازی آن هستید.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مردم در این اغتشاشات با بصیرت و آگاهی تهدید را به فرصت تبديل کردند، تصریح کرد: یکی از ابزار نصرت الهی رعب و وحشت انداختن در دل دشمن است و ما در دفاع مقدس از این موارد بی‌شمار دیدیم، امروز هم باید در دل دشمن رعب و وحشت انداخت و نیروهای انقلابی ما از هیچ دشمنی هراس ندارند.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌ها در خدمت رساني به مردم تاکید کرد و گفت: کار ارباب رجوع در ادارات باید در اولويت قرار گیرد.

برقراری همچنین با بیان اینکه پرسه زمانی باید برای رفع امورات مردم تسهیل شود، افزود: باید تلاش شود مردمی که پای این انقلاب وفادار ماندند مشکلات اشتغال، ازدواج جوانان و مشکلات اقتصادی حل شود.

* هر مسئولی در جایگاه خودش باید بسیجی وار عمل کند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر نیز اظهار کرد: بسیجی احتیاج به یک نماد خاصی ندارد و بسیجی به فرمایش اهل بیت(ع) و امامین انقلاب برای مردم خدمت به خلق خدا وقت می‌گذارد و هم خودش امیدوار است و هم امیدآفرین است.

حجت‌الاسلام حمزه شیرزادی با بیان اینکه هر مسئولی در جایگاه خودش باید بسیجی وار عمل کند، افزود: مدیر یک مدرسه و استاد یک دانشگاه می‌تواند دانش آموزان و دانشجویان را در مکتب اسلام و تقویت این فرهنگ تربیت، روشنگری و هدایت کند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن تصریح کرد: این جنگ نیازمند سرباز و نیرو است و این برهه حساسی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با اشاره به هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: عامل پیروزی ما در این دورانی که صدام به پشیبانی همه ابرقدرت‌ها در مقابل ما ایستاده بود تنها روحیه بسیجی بود.

وی خطاب به بسیجیان گفت: قداست نام بسیج بسیار بالاست و تنها بسیجی بودن به کارت شناسایی نیست اعتقاد و روحیه بسیجی خدمت واقعی به مردم است.

شیرزادی با بیان اینکه از نگاه امیرمؤمنان بسیجی اهل ریخت و پاش نیست و برای مردم و فقرا کار می‌کند، گفت: بسیجی واقعی در میدان بوده و همیشه به فکر پیشرفت نظام اسلام و انقلاب است.

وی خاطرنشان کرد: امروز بسیجیان شهرستان ملایر با در صحنه بودن و جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب بر ان تاکید دارند حضور ی مقتدرانه داشته و موفق بوده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری بر اینکه بسیجی وظیفه شناس تکلیف محور و به موقع وارد عمل می‌شود، ابراز کرد: این اغتشاشات بزودی جمع می‌شود اما روسیاهی برای کسانی می‌ماند که در این دوران تکلیف خود را انجام ندادند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار