رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

خدمت بدون منت ویژگی بسیج است

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: بسیجیان به سوی کارهایی می روند که مدت هاست روی زمین مانده و بسیاری از انجام آن غافل شده اند.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۹۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

به گزارش ستاد خبری هفته بسیج سپاه امام رضا(ع)، علی اصغر نیشابوری با حضور در محل ستاد خبری اظهار داشت: حس تعهد به خدمت در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و کشور مهم ترین ویژگی بسیج و بسیجیان است.

رئیس سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه روحیه جهادی نیاز اصلی کشور در فضای فعلی می باشد گفت: بسیجی بودن به دریافت کارت عضویت در بسیج نیست زیرا بسیاری از افرادی هستند که شاید کارت عضویت در بسیج نداشته باشند اما زمانی که به روحیات و عملکرد آنها نگاه می کنیم بسیجی تمام عیار هستیم.

وی تصریح کرد: بسیجیان از ابتدای انقلاب تاکنون کاری جز حفاظت از کشور و آرمان های انقلاب اسلامی به همراه خدمت بدون منت و خالصانه انجام نداده اند.

نیشابوری افزود: بسیجیان طی سالهای اخیر انجام فعالیت هایی را بعهده گرفتند که کمتر کسی تمایل به انجام دادن آن کار بوده است.

 

وی در خصوص رفتارهای با نگاه بسیجی در بدنه سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: حتی در روزهای تعطیل رسمی و ایام خاص تمامی شرکت های اتوبوسرانی در سراسر کشور با ظرفیت کمتری به مردم خدمات می‌دهند اما در شهر مشهد به دلیل حضور زائران امام هشتم کاملا متفاوت است.

 

نیشابوری افزود: اگر همکاران ما در تمامی حوزه های ستادی، راننده و فنی یک انگیزه قوی معنوی برای خدمت رسانی نداشته باشند هیچ وقت شرایط قبول و پذیرش این کار سنگین را نخواهند داشت و این نشان می دهد که آنها با یک نگاه خدمت رسانی به زائران این مسئولیت را قبول کرده اند و این موضوع ارزشمند است که حاصل نگاه بسیجی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار