خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار:

هدف انقلاب ما ظهور و تمدن‌سازی است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت: هدف انقلاب ما ظهور است، ما انقلاب کردیم که تمدن‌سازی انجام دهیم و زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۴۷۱۶۴۶
|
۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مهدی هندی ورکانه به مناسبت هفته بسیج در سخنرانی پیش از خطبه‌هاب نمازجمعه شهرستان بهار با اشاره به شعار امسال هفته بسیج با عنوان «بسیج خدمتگزار مردم» به راهبرد آینده سازمان هفته بسیج پرداخت و اظهار کرد: راهبرد آینده سازمان بسیج یک سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج است که هدف این سند ظهور است.

وی افزود: هدف انقلاب ما ظهور است، ما انقلاب کردیم که تمدن‌سازی انجام دهیم و زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (عج) را فراهم کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه بهار ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف ما برای انقلاب ظهور است که هدف سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج نیز ظهور است و این امر چهار راهبرد دارد که راهبرد اول آن تشکیل و تحقق بسیج ۱۰ میلیونی با تمرکز بر ۸ میلیون جوان مومن انقلابی ولایی پای کار است که یک راهبرد جمعیتی به معنای اینکه بسیج نقش آفرین باشد و یک لشکر مخلصی را تربیت کند.

وی اظهار کرد: امروز ما شاهد نظام شجره طیبه و برنامه میقات صالحین در مصلی امام خمینی (ره) شهر بهار پیش از نمازجمعه بودیم که یک نظام تربیتی است و باید بسیجیانی مانند شهید آرمان علی وردی، شهید سید میلاد مصطفوی و.. تربیت کند.

هندی ورکانه به راهبرد دوم ۱۰ ساله بسیج که بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب است، پرداخت و گفت: اگر می‌خواهیم ظهور اتفاق بیفتد باید در عرصه‌های مختلف قوی شویم که بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله سیاسی، اجتماعی، علمی و فناوری، فرهنگی و معنوی خدمتگزار مردم بودند و افتخار این را کسب کردند.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب چهل ساله شد، چهل سال اول انقلاب را مقام معظم رهبری یک گام نام گذاری کردند و امروز ما وارد گام دوم انقلاب شدیم که رهبر معظم انقلاب نیز بیانیه گام دوم انقلاب را صادر کردند.

فرمانده سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: در راهبرد سوم سند ۱۰ ساله بسیج این است که ما در حوزه دفاعی قوی شویم و این نیز راهبرد جداگانه‌ای است و می‌بینیم هرکشوری که در حوزه دفاعی ضعیف باشد مانند کشور اوکراین، اشغال می‌شود و تمام قرارداد‌های ننگینی که بر ما از قبل تحمیل شد برای این بود که ما در حوزه دفاعی ضعیف بودیم.

وی گفت: سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج این است که ما در حوزه دفاعی قوی شویم که هم اکنون به یک قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و در چهارمین سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج استحکام بخشی درونی است که تعالی سازمانی در خود بدنه سازمان بسیج است و رهبر معظم انقلاب یک چشم اندازی را برای تمدن سازی ترسیم کرده‌اند و فرمودند که ابتدا انقلاب اسلامی را تشکیل داده‌ایم و بعد آن نظام اسلامی و هم اکنون در مرحله دولت اسلامی هستیم که متاسفانه فعلا محقق نشده است.

هندی‌ورکانه تصریح کرد: بعد از اینکه دولت اسلامی را تشکیل دادیم باید جامعه اسلامی را تشکیل دهیم و در حقیقت تمدن نوین اسلامی که مقدمه ظهور را فراهم سازیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار