برگزاری رزمایش اقتدار بسیجیان شهرری

رزمایش اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) در سالن فاطمه الزهرا(س) واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۵۱۸
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲

رزمایش اقتدار بسیجیان سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) با استعداد بیش از هزار و پانصد نفر از برادران و خواهران بسیجی در سالن فاطمه الزهرا(س) واقع در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) سرهنگ قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرری در اجتماع بزرگ بسیجیان ضمن عرض تبریک به همه بسیجیان به مناسبت پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ، از زحمات شبانه روز و خالصانه بسیجیان در تمام صحنه های خدمت رسانی از جمله کمک مومنانه ، سیل ، زلزله و فتنه ها ، به خصوص در دوران اغتشاشات اخیر تشکر و قدردانی نمود و بسیج را شجره طیبه خواند.

سرهنگ قنبری فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرری   اظهارامیدواری کرد: با استعانت از خداوند متعال توانسته باشیم با اجرای برنامه‌های مختلف ، خدمتی صادقانه در راستای تعالی میهن اسلامی بویژه شهر ری و مردم ولایتمدار و شریف آن ارائه داده باشیم و از همیاری و همکاری تمام مردم و مسئولین که در کنار ما، امید آفرینی در جامعه را صورت میدهند ، تقدیر و تشکر مینمایم.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار