معاون سیاسی استاندار:

مشکلات امروز حاصل افکار لیبرالی مسئولان اجرایی در سال‌های گذشته است

ساری- معاون استاندار مازندران با اشاره به خسارت‌های ناشی از حاکمیت افکار لیبرالی در عرصه اجرایی طی چند سال گذشته افزود: گفتمان دولت سیزدهم مردم محوری و کار وتلاش برای گره گشایی از مشکلات است.
کد خبر: ۹۴۷۳۲۶۹
|
۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، همایش تخصصی نخبگان اقشار بسیج وکارگزاران به همت سازمان بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا  با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران، حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار و دیگر مسئولان و استانی و اقشاری در سالن اهل بیت (ع) ساری برگزار شد.

مشکلات امروز حاصل افکار لیبرالی مسئولان اجرایی در سال‌های گذشته است
روح‌الله سلگی در این همایش با اشاره به ظرفیت‌های فراوان بسیج برای هم افزایی در ابعاد مختلف گفت: فرهنگ بسیج جهان‌شمول و اقتدار آفرین است و‬ مدیران باید با فرهنگ بسیجی به دل مشکلات بروند و موانع توسعه کشور را رفع کنند. ‏

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ادامه به  آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و با بیان اینکه مازندران دارای رتبه یک تا سه طلاق را در کشور است، افزود: وجود یک میلیون و۲۰۰ هزار واحد ویلای اقامتی در مازندران سبک زندگی در این استان را تحت تأثیر قرار دارد و مازندران در هجوم طبقه متوسط شهری با رواج پدیده‌های فرهنگ غربی و افزایش آمار طلاق زخم دیده است.

سلگی با بیان اینکه سرانه فرهنگی استان با توجه به خیل عظیم گردشگران باید نسبت به سایر استان‌ها بیشتر باشد، بیان کرد: طبقه متوسط شهری و مسئله لاقیدی موجبات تنزل عاطفه، دین مداری، افزایش سگ گردانی، طلاق و ... شده است.

به گفته سلگی  ۲۶ منطقه پرخطر در مازندران وجود دارد که با هدف کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی طرح‌های ویژه‌ای در استان در دست اجرا است.

معاون سیاسی استاندار در ادامه گفت: ۵۶ منطقه آسیب در استان داریم که طی جلساتی نسبت به محرومیت‌زدایی در برخی از مناطق اقدام شده و در کشور در این بخش پیشتاز هستیم.

معاون استاندار مازندران با اشاره به خسارت‌های ناشی از حاکمیت افکار لیبرالی در عرصه اجرایی طی چند سال گذشته افزود: گفتمان دولت سیزدهم مردم محوری و کار وتلاش برای گره گشایی از مشکلات است.

انتهای یپام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها