خبرهای داغ:
مسئول پایگاه زینب کبری (س) حوزه حضرت خدیجه (س) بهار خبر داد

برگزاری  بیست ونهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در پایگاه زینب کبری بهار 

همدان-مسئول پایگاه زینب کبری (س) حوزه حضرت خدیجه (س) بهار از برگزاری بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در سطح پایگاه حضرت زینب کبری (س) بهار با حضور فعال خواهران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۴۸۸۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

سمیه مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مسابقات قرآن ویژه حافظان قرآن کریم و کسانی که به روخوانی و روانخوانی مسلط بودند در قالب بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در پایگاه حضرت زینب کبری (س) روستای سیمین برگزار شد.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «یکی ازچیز‌هایی که می‌تواند تدبر در قرآن را به ما ارزانی دارد حفظ قرآن است» به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره و عنوان کرد: علاوه بر ایجاد انگیزه در قرآن آموزان و تشویق به قرائت قرآن، هدف از برگزاری این مسابقات تربیت مربیان در راستای عمل به فرمایشات رهبری بود که امیدواریم قدمی دراین راه برداشته باشیم.

مسئول پایگاه زینب کبری (س) حوزه حضرت خدیجه (س) بهار ادامه داد: تعداد یک میلیون حافظ قرآن کریم بسیار تعداد اندکی در کشور ما است و با توجه به نسبت جمعیتی که داریم باید ۱۰ میلیون نفرحافظ قرآن داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در رشته حفظ ۱۰ نفر، در رشته روخوانی و روان خوانی قرآن کریم ۱۲ نفر و در رشته حفظ، مقطع خردسالان تعداد ۸ نفر با رده سنی ۶ تا ۸ سال که حافظ سوره‌های کوچک قرآن کریم بودند، شرکت کردند.

مرادی بیان کرد: پیش از شروع مسابقات خواهران بسیجی به صورت مستمر هفته‌ای سه جلسه در حلقه‌های قرآنی پایگاه شرکت می‌کردند و با مربیان هر رشته به تمرین و تکرار می‌پرداختند.

وی از برگزاری کلاس آموزش حروف قرآن ویژه خردسالان خبر داد و گفت: علاوه بر برگزاری مسابقات در حوزه قرآن و عترت در رشته‌های مختلف از جمله حفظ، روانخوانی و روانخوانی، تجوید و...، کلاس آموزش حروف قرآن کریم ویژه خردسالان نیز برگزار می‌شود.

مسئول پایگاه زینب کبری (س) حوزه حضرت خدیجه (س) بهار افزود: با توجه به قرآن آموزانی که بر جزء‌ها مسلط بودند در رشته حفظ سه جز دو نفر، یک جزء سه نفر و در حفظ ۲۵سوره دو نفر و در رشته روخوانی و روان خوانی قرآن کریم پنج نفر برگزیده این دوره از مسابقات شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار