به همت ناحیه امام حسن مجتبی(ع)

سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در منزل شهید سامانلو برگزار شد

کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با حضور در منزل شهید سامانلو با گرامیداشت یاد آن شهید، مجلس عزاداری حضرت زهرا(س) را برپا کردند.
کد خبر: ۹۴۷۵۴۵۷
|
۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با شروع ایام شهادت حضرت زهرا(س) کارکنان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) مجلس سوگواری در منزل شهید مدافع حرم سعید سامانلو برگزار کردند و یاد آن شهید والامقام را زنده نگه نمودند.

حجت‌الاسلام مهدی جوشقانیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ضمن قرائت زیارت عاشورا سخنانی در مورد عظمت مقام حضرت زهرا(س) و توسل شهدا به این بانو ایراد نمود.

در ادامه قنبر سامانلو پدر شهید، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، طی سخنانی درباره اتفاقات اخیر و ختم این انقلاب به ظهور، گفت: مطمئن باشید خون پاک این شهیدان به ثمر نشسته و پرچم انقلاب با دست با کفایت رهبر انقلاب به دست منتقم خون آن حضرت می رسد.

گفتنی است در این مراسم، کتیبه ای منقش به نام حضرت زهرا(س) به پدر شهید سامانلو به رسم یادبود اهدا گردید.

سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در منزل شهید سامانلو برگزار شدسوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در منزل شهید سامانلو برگزار شدسوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در منزل شهید سامانلو برگزار شدسوگواری شهادت حضرت زهرا(س) در منزل شهید سامانلو برگزار شد

پایان پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار