جشن قرآنی در روستا لاسجرد برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه اقدام به برگزاری جشن قرآنی ویزه دانش آموزان پایه اول مجتمع آموزشی روستا کرد.
کد خبر: ۹۴۷۸۱۶۹
|
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، مراسم جشن قرآن ویژه دانش آموزان پایه اول مدرسه روستا لاسجرد در سرخه با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا در جمع دانش آموزان برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا در حاشیه برگزاری این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف آشنایی و مانوس شدن دانش آموزان با کلام وحی به همت این پایگاه مقاومت بسیج با همکاری مجتمع آموزشی روستا مراسم جشن قرآن برگزار شد.

او افزود: حلقه صالحین شهدای گمنام در رده سنی نونهالان به صورت مداوم با حضور کودکان بسیجی در مسجد شهید بهشتی روستا برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله ادامه داد: در راستای ترغیب بسیجیان به ورزش و مداومت در انجام آن به همت مسوول تربیت بدنی پایگاه تمرین فوتبال حلقه شهدای گمنام در سالن ورزشی روستا برگزار شد.

معینیان بیان داشت: برگزاری گشت اطلاعاتی و عملیاتی محله محور رضویون از ساعت دوازده نیمه شب تا دو بامداد از دیگر برنامه های اجرایی با مشارکت بسیجیان در جهت برقراری آرامش، نظم و امنیت در روستا بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار