خبرهای داغ:

جلسه مرکز نیکوکاری محله کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد

جلسه مرکز نیکوکاری محله کریم اهل بیت (ع) با هدف رسیدگی به پرونده مددجویان محله و جمع آوری اطلاعات آن ها در مسجد امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۲۸
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام فاطمیه مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه میزبان یک شهید گمنام بود.

محمدحسن جلال عضو هیئت امنا این مسجد در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه دوم سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم عزاداری با همکاری هیئت ها و پایگاه های مقاومت بسیج در مسجد برگزار و این برنامه با تشیع پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده همراه بود.

او افزود: خواهران خادم الشهدای پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در این محله اسلامی از شهید خوشنام در مسجد استقبال کرده و این برنامه با نوای گرم مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

عضو هیئت امنا مسجد امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: حلقه صالحین قرآنی در رده سنی نوجوانان در کانون انتظار در مسجد ولی عصر(عج) برپا شد.

جلال بیان داشت: جلسه مرکز نیکوکاری محله کریم اهل بیت (ع) با حضور حجت الاسلام و المسلمین کوهستانی از کمیته امداد شهرستان سرخه در جهت برنامه ریزی و مسائل موجود در حوزه کمک به نیازمندان محله در جهت رسیدگی به پرونده مددجویان محله و جمع آوری اطلاعات آنها تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار