حجت‌الاسلام رضایی:

آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است که در شهر بهار آرمیده است.
کد خبر: ۹۴۷۸۶۳۲
|
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج  مستضعفین، حجت الاسلام الیاس نجاری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) و سردار مهدی فرجی مشاور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با حضور در‌ سپاه ناحیه شهرستان بهار با کارکنان سپاه ناحیه  بهار دیدار کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با کارکنان سپاه ناحیه بهار اظهار کرد: آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است که در شهر بهار آرمیده است؛ ایشان در اخلاق، حسن رفتار، حلم، بردبارى و خوش خلقى و گشاده رویی زبانزد بود و چه بسیار عالمان و بزرگانی که شیوه خودسازى از وی آموختند چنانچه مرحوم‌ ملا حسینقلی‌ همدانی در مورد ایشان فرمود «حاج‌ شیخ‌ محمد بهاری، حكیم اصحاب من است» و چه خوب است که این بزرگوار را به عنوان الگوی حسنه دوران خود قرار دهیم و گامی در شناخت و عمل به فضایل اخلاقی ایشان برداریم.

 حجت الاسلام علی رضایی با اشاره به سیره عرفا و بزرگانی چون آیت الله نخودکی گفت: این بزرگوار به تمام علوم ظاهرى و باطنى آگاه بود و تحصیل علوم مختلف را بعد تعلیم، علم توحید، ولایت و احكام شرعیه توصیه می‌کرد و تاکید بر شب زنده داری، کسب لقمه حلال و توجه به نماز اول وقت داشت و یکی از ضرورت‌های تربیت و قرار گرفتن در مسیر بندگی را مراقبت در انجام واجبات و ترک محرمات عنوان می‌کرد.

وی افزود: باید شخصیت‌های بزرگ را بشناسیم، به زیارت آنها برویم و سیره آنان را در زندگی خود جاری کنیم تا به فلاح و رستگاری برسیم.

در پایان این دیدار مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج  مستضعفین به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) با حضور در گلزار شهدای شهر بهار و مرقد شیخ محمد بهاری را زیارت و  با شهدای شهرستان بهار تجدید میثاق کردند.

آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است

آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است

آیت الله شیخ محمد بهاری از نعمت‌های الهی است

انتهای پیام/

ارسال نظرات