خبرهای داغ:
همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی؛

 موکب سیدالشهدا(ع) امامزادگان استان قزوین پذیرای میهمانان حاج قاسم در کرمان می شود

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: در کنار برنامه های بصیرتی این ایام در بقاع متبرکه استان، موکب سیدالشهدا با محوریت امامزادگان استان قزوین جهت پذیرایی و اسکان از روز دهم تا پانزدهم دی ماه همزمان با ایام شهادت سردار سلیمانی در شهر کرمان مستقر خواهد شد. 
کد خبر: ۹۴۷۹۴۲۱
|
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

قزوین_حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ویژه برنامه های اداره مل اوقاف استان به مناسبت ایام بصیرت و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: به مناسبت این ایام محفلی با حضور مسوولان سپاه کشور در امامزاده حسین(ع) شهر قزوین همراه با اطعام برگزار می شود. 

وی گفت: در کنار برنامه های بصیرتی این ایام در بقاع متبرکه استان، موکب سیدالشهدا با محوریت امامزادگان استان قزوین جهت پذیرایی و اسکان در شهر کرمان مستقر خواهد شد. 

مدیرکل اوقاف استان قزوین اظهار کرد: عوامل اجرایی این موکب از روز ۹ دی به کرمان اعزام شده و از روز ۱۰ دی در شهر کرمان مستقر شده و تا روز ۱۵ دی به زایرین خدمات اسکان و اطعام ارایه خواهد داد.

حجت الاسلام مجیدی عنوان کرد: اسکان و پذیرایی در سه وعده صبحانه، نهار، شام محوریت خدمات موکب سیدالشهدا(ع) امامزادگان استان قزوین است که روزی ۵ هزار وعده طعام گرم طبخ و توزیع خواهد شد. 

وی افزود: ۱۶ خادم الشهدا در این موکب به زایرین در ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی خدمات ارایه خواهند داد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار