خبرهای داغ:

پویش نقاشی «سرباز وطن» در سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) سرخه از برگزاری پویش نقاشی «سرباز وطن» به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت در شهرستان سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۲۷۲۹
|
۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت دهه بصیرت و مقاومت برنامه های بسیار متنوعی به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران شهری و روستایی در شهرستان سرخه برگزار شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید سلیمانی و ترغیب کودکان و نوجوانان به ورزش، تمرینات ورزشی در اتاق ورزش پایگاه با حضور اعضای حلقه شهید کریم طاهریان برگزار شد.

او افزود: همچنین به مناسبت فرارسیدن سالگرد شهادت سردار دلها پویش ختم قرآن به منظور هدیه به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش با مشارکت خواهران بسیجی در فضای مجازی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) در ادامه اضافه کرد: پویش نقاشی «سرباز وطن» در رده سنی کودکان و نوجوانان پایگاه با محوریت سردار سلیمانی برگزار و با استقبال گسترده آن ها انجام شد.

ادهم بیان داشت: همسان سازی پروفایل های گروه های پایگاه حضرت آسیه (س) به تصویر حاج قاسم، شرکت در برنامه پیاده روی و تجدید میثاق با شهدای گمنام شهرستان از دیگر برنامه های اجرایی در طول دهه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها