خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران

تاکید شهدا بر لزوم دفاع از ولایت/جنایات کومله و دمکرات بازگو شود

شاهرود_ سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به شهدای اغتشاشات اخیر و دفاع آنان از ولایت، بر لزوم دفاع از ولایت تأکید کرد.
کد خبر: ۹۴۸۷۲۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

تاکید شهدا بر لزوم دفاع از ولایت/جنایات کومله و دمکرات بازگو شودبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام محمدعلی رضاپور، در نهمین یادواره شهدای شهرک گلبرگ و ساحلی شمالی در مسجد علی ابن حسین (ع) شاهرود، با اشاره به تفاوت زندگان دنیایی و شهدا اظهار کرد: ویژگی اساسی شهدا نه‌فقط ایمان، بلکه وفای به عهد و ایمان و صداقت به قول‌هایی که به خدا دادند، است.
او افزود: در آیات الهی، بیان‌شده عده‌ای شهید می‌شوند و عده‌ای منتظر هستند؛ مانند حاج قاسم سلیمانی و خداوند بر وعده خود صادق است و ما اگر در راه او بایستیم، خدا هم به وعده‌اش عمل می‌کند.
سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران خاطرنشان کرد: شهادت مقامی است که انبیا به آن غبطه می‌خورد و خدا به قولی که به شهدا داده، عمل کرده است.
او با تأکید بر اینکه شهید رهرو می‌خواهد و گریه‌کن نمی‌خواهد، افزود: بیشترین تکرار در وصیت‌نامه شهدا، امر ولایت و بعد مسأله حجاب است.
رضاپور با اشاره به اینکه ملت به وصیت شهدا عمل کردند، ادامه داد: برخی در فتنه ۱۳۸۸ شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه سر دادند؛ اما ملت بی‌نظیری که دشمن همواره از او سیلی خورده و غربی‌ها را شکست داده است، در میدان ایستاد و در اغتشاشات اخیر نیز باز عده‌ای علیه ولایت‌فقیه شعار دادند.
او اضافه کرد: اعتراف دشمنان است که ما از پس آیت‌الله خامنه‌ای برنمی‌آییم و همه تلاش دشمن در اتفاقات اخیر حرمت‌شکنی از رهبری بود و مردم در ۲۲ بهمن سیلی آخر را به دشمنان خواهند زد.
سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران تصریح کرد: باید خودمان در جهاد تبیین توصیه به‌حق که همان ولایت است، را در عمل پیاده سازیم و در این مسیر محکم بایستیم و صبر پیشه کنیم.
رضاپور با اشاره به حفظ حرمت ولایت توسط حضرت فاطمه (س) و قرار دادن این الگو در روزگار کنونی گفت: شکست‌خورده‌های سیاسی امروز فکر می‌کنند با آب دهان می‌توانند نور خورشید را خاموش کنند؛ اما نمی‌دانند که آخر کار این‌ها، بدبختی و فلاکتی، چون شاه ملعون است.
او، با اشاره به علت کینه وحشی‌های کومله و دموکرات از سپاه پاسداران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری ۱۶ هزار کومله را با نظارت آمریکا برای حمله به کردستان سازماندهی کردند؛ اما ۳۷ مقر آن‌ها را سپاه منهدم کرد.
سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنایات کومله و دموکرات گفت: شهدا به ما درس ایستادگی در کنار ولایت دادند و شهید حاج قاسم سلیمانی در وصیت‌نامه خود، بر توجه به امر ولایت‌فقیه تأکید دارند.
او تصریح کرد: مردم نشان دادند که پشت سر ولایت ایستاده‌اند و حاج قاسم سلیمانی در زمان بودنشان، ولی را نصرت داد و با شهادت و سنگ مزارشان هم بار دیگر به ولایت نصرت داد؛ مانند حضرت فاطمه (س) که حاج قاسم از ایشان الگو گرفت.
سرپرست نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با اشاره به شهدای اغتشاشات اخیر و دفاع آنان از ولایت، بر لزوم دفاع از ولایت تأکید کرد.
در این مراسم که مزین به حضور یک شهید گمنام بود، محمدرضا بذری، مداح اهل‌بیت (ع) به مرثیه‌سرایی و رزم‌نوازان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذوالفقار شاهرود به اجرای برنامه پرداختند.
این مراسم به همت پایگاه علی بن الحسین علیه السلام حوزه بسیج مساجد و محلات علی بن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه شاهرود، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و امام جماعت و هیأت امنا مسجد علی ابن الحسین (ع) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار