جشن میلاد «پدران حیدری دختران زینبی» در سرخه برپا شد

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین (ع) و روز پدر، ویژه برنامه پدران حیدری، دختران زینبی همراه با دست بوسی از پدران به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۸۹۱۹۳
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر فضا سازی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه به همت گروه فرهنگی پایگاه انجام و همراه با جشن میلاد در این پایگاه مقاومت برگزار شد.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با هدف بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر ویژه برنامه ها و مراسم متنوعی با مشارکت بسیجیان در پایگاه برگزار شد.

او افزود: کارگاه روانشناسی همراه با قرائت زیارت آل یاسین، دعای امین الله و دعاهای ماه رجب همراه با پذیرایی از حاضرین در برنامه به همت گروه جهادی ام الشهید هاجربیگم سیادت و خواندن سرود توسط حلقه شهید محمدرضا احسانی به مناسبت بزرگداشت ورود امام خمینی (ره) انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) ادامه داد: جشن پدران در میلاد حضرت علی (ع) همراه با تهیه و آماده سازی  کارت دعوت توسط حلقه شهید محمد حسین احسانی جهت دعوت کردن پدرانشان به جشن «پدران حیدری دختران زینبی» با اجرای نمایش، گروه سرود نمایشی مولود کعبه با مولودی خوانی و برنامه های متنوع دیگر توسط متربیان برگزار و در پایان برنامه کیک جشن توسط پدران برش داده شد .

فیض اضافه کرد: اجرای مسابقه پدر و دختری در این جشن همراه با اهدای جوایز و دست بوسی پدران این حلقه توسط دخترانشان از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت جشن میلاد از نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) توسط بسیجیان پایگاه و مسجد با اهدای هدیه تقدیر و ایستگاه صلواتی در فضای بیرونی مسجد برپا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار