در گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت در تربت جام مطرح شد:

دشمنان در ۲۲ بهمن نظاره گر خشم انقلابی شیعه و اهل سنت باشند/کسانی که بر طبل اختلاف می‌زنند، ساز دشمن را کوک می‌کنند

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی تاکیدکرد: دشمنان در روز ۲۲ بهمن با مشت گره کرده شیعه و اهل سنت روبرو خواهند شد و یکبار دیگر خشم انقلابی شیعه و اهل سنت را نظاره گر باشند.
کد خبر: ۹۴۸۹۹۳۲
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج اسان رضوی، حجت الاسلام جوانشیری در گردهمایی علمای شیعه و اهل سنت شهرستان‌های باخرز، صالح آباد، سرخس و تربت جام به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر تربت جام برگزارشد، اظهارکرد: دشمنان اسلام و انقلاب اظهار نگرانی از توانمندی هسته‌ای و موشکی و پهپادی ایران دارند بدانید که قدرت ایران متکی به این‌ها نیست بلکه متکی به حضور مردم، توام با شعور و شجاع و قدرتمند است.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی با اشاره برگزاری این گردهمایی که پیام همدلی و انسجام به دشمنان مخابره شد، افزود: دشمنان ۴۴ سال هرکاری که خواستند برعلیه نظام اسلامی انجام دادندغافل از اینکه خدا نقشه‌های شوم آنان را باطل کرد ودشمنان نخواهند توانست با ملتی که با خدا و عامل به آموزه‌های اسلام هستند مقابله بکند.

وی گفت: دشمنان انقلاب همیشه مایوس و ناامید و شکست خورده اند و چشم طمع به بگو مگو‌های درون خانوادگی شیعی و سنی بستند باید دندان پوسیده از این طمع و قصه را بیرون بکشند.

مدیر مرکز اسلامی خراسان رضوی افزود: دشمنان در روز ۲۲ بهمن با مشت گره کرده شیعه و اهل سنت روبرو خواهند شد و یکباردیگر خشم انقلابی شیعه و اهل سنت را نظاره گر باشند، ملت ایران راه خودش را پیدا کرده و ۴۴ سال قبل آزادشده است و برای آزادی دیگر ملت‌ها از دست ظالمان تلاش می‌کند.

حجت الاسلام جوانشیری با اشاره به حضور علمای شیعه و اهل سنت در این گردهمایی را یک نوع شجاعت دانست تاکیدکرد: آینده ایران بسیار درخشان است و دشمن آرزوی براندازی ایران قوی را به گور خواهدبرد و کسانی که برطبل اختلاف می‌زنند و ساز دشمن را کوک می‌کنند نشانه شجاعت نیست.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها