تولید بیش از ۲۰۰ خبر با محوریت دهه فجر انقلاب اسلامی در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد / فرهنگیان و دانش آموزان شکوه و عظمت ایران اسلامی را در ۲۲ بهمن به رخ جهانیان خواهند کشید

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از تولید بیش از ۲۰۰ خبر با محوریت دهه فجر در آموزش وپرورش خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۰۹۲۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید ولی موسوی در تشریح فعالیتهای آموزش وپرورش در دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه نخستین نشست خبری به مناسبت دهه فجر با حضور خبرنگاران در ۱۱ بهمن برگزار شد گفت: در همه شهرستانها ومناطق نشست خبری با محوریت برنامه های دهه فجر و تبیین خدمات نظام اسلامی و برنامه های تحولی آموزش وپرورش در دولت مردمی ایران قوی با حضور خبرنگاران فعال در عرصه تعلیم وتربیت برگزار شد.

وی، تزئین ادارات آموزش و پرورش و مدارس در دهه فجر را یادآور شد و گفت: در بیش از ۳۰۱۰ مدرسه در سطح استان جشن دهه فجر با هدف آشنایی دانش آموزان به وقایع انقلاب برگزار شد.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از ۲ هزار برنامه فرهنگی و هنری برگزار شد و جلوه های زیبایی از شکوه و خاطرات شیرین فجر آفرینان برای دانش آموزان تداعی شد.


رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان از انعقاد تفاهم نامه با صدا وسیما برای پخش سرودهای دانش آموزی در برنامه میدان انقلاب خبر داد و گفت: در این برنامه که هرشب در ایام الله دهه فجر از سیمای دنا پخش می شد ۲۰ گروه سرود برنامه اجرا و به رقابت می پردازند که در پایان دهه فجر چهار گروه برتر در روز 22بهمن ماه معرفی و از آنها تجلیل می شود.

موسوی از تهیه و پخش برنامه سیمای مدرسه با محوریت دهه فجر خبر داد و گفت: مدیرکل و معاونین در برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی نیز در ایام الله دهه فجر حضور پیدا کردند و برنامه ها و خدمات دولت در عرصه تعلیم وتربیت را بیان کردند.

وی بیان کرد: با همکاری فضای مجازی صدا وسیما و آموزش وپرورش، پویش ارسال عکس با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و تصاویر شهدا تا راهپیمایی ۲۲ بهمن ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می شود و به تعدادی به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

وی از جشنواره ندای الله اکبر خبر داد و گفت: همه همکاران فرهنگی شاغل و بازنشسته در استان و پرسنل اداری می توانند محتوای تولیدی خویش را حداکثر به مدت ۵ دقیقه و حجم ۵۰ مگابایت
به شکل افقی تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به شماره تلفن ۰۹۱۷۷۴۳۶۰۷۶ در پیام رسان شاد ارسال نمایند.

وی ، اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، آذین بندی و فضاسازی مدارس و کلاس‌ها، برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوی زیارت اولی ها برای بیش از2500 نفر از دانش آموزان، و دعوت از اولیا دانش آموزان به بیان خاطرات دوران انقلاب و حوادث دهه ۵۰، تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و … را از دیگر برنامه‌های پیش بینی و اجرا شده در سطح مدارس در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

موسوی گفت : برنامه های دهه فجر امسال با برنامه ریزی های اصولی و منسجم در همه شهرستانها ومناطق برگزار شد که متفاوت تر از گذشته بود.

وی اظهار امیدواری کرد: با حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن حماسه ای تاریخی و ماندگار خلق خواهد شد که شکوه و عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان نشان خواهند داد.

ارسال نظرات