پروازهای روزانه فرودگاه پارس‌آباد تا پایان سال برقرار خواهد شد

استاندار اردبیل گفت: تا پایان سال جاری، پروازهای روزانه فرودگاه پارس‌آباد برقرار خواهد شد و مشکلات سوخت‌گیری این فرودگاه هم برطرف می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۸۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

پروازهای روزانه فرودگاه پارس‌آباد تا پایان سال برقرار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست با نایب رئیس‌ مجلس و معاونان وزیر راه‌وشهرسازی در فرودگاه اردبیل اظهار کرد: در جهت ارتقای فرودگاه پارس‌آباد و سهولت حمل‌ونقل اهالی شمال استان اردبیل، تا پایان سال جاری، پروازهای روزانه تهران - پارس‌آباد برقرار خواهد شد و مشکلات سوخت‌گیری این فرودگاه هم با پیگیری‌های انجام‌شده برطرف می‌شود.

وی افزود: از سال گذشته با استانداردسازی فرودگاه اردبیل و نسب سیستم CAT2 در این فرودگاه، شاهد بهبود روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان هستیم که این امر در راستای رونق اقتصادی منطقه بسیار موثر است.

استاندار اردبیل ادامه داد: تعداد لغو پروازهای فرودگاه اردبیل تا پایان آذر امسال نسبت به زمان مشابه سال گذشته، از ۱۲۶ لغو پرواز به ۱۷ لغو پرواز کاهش یافته که از این تعداد ۴ لغو پرواز به‌دلیل یخ‌زدگی بوده است.

ایجاد آشیانه و راه‌اندازی شرکت بیس هواپیمایی پیگیری می‌شود

عاملی تصریح کرد: انتظار می‌رود با ادامه این اقدامات در استانداردسازی فرودگاه اردبیل، شاهد به حداقل رسیدن لغو پروازها باشیم و همچنین حمایت شرکت فرودگاه‌های ایران برای تأمین و نصب سایر تجهیزات مورد نیاز، توسعه باند دوم و جابه‌جایی دکل‌های موجود در این فرودگاه لازم است.

وی گفت: ایجاد آشیانه در فرودگاه اردبیل و راه‌اندازی شرکت بیس هواپیمایی در استان نیز پیگیری می‌شود که امیدواریم با حمایت مسؤولان سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های ایران این موضوع اجرایی شود.

ارسال نظرات