نشست مدیر کل بیمه سلامت با کارشناسان توانبخشی استان برای خدمت بهتر به معلولین

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در نشستی که با کارشناسان حوزه توانبخشی استان داشت اذعان کرد زیر ساختهای لازم از طریق بیمه سلامت برای خدمت ویژه به معلولین نشان دار استان فراهم شده است.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۲۸
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویر احمد، دکتر کیان دهراب پوردر جلسه هم اندیشی که با حضور دکتر دهراب پور مدیر کل بیمه سلامت استان و معاو نین این اداره کل، دکتر رهیده معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی و کارشناسان بینایی سنجی ، شنوایی سنجی ، فیزیو تراپی، کار درمانی، گفتار درمانی و ارتز و پروتز استان بر گزار گشد.

وی بیان کرد: در ماه های اخیر، خدمات بیمه ای از طرف بیمه سلامت به معلولین 7 برابر شده و از 9 کد خدمتی به 59 کد خدمتی در حوزه های مختلف توابخشی افزلیش داشته است.

دهراب پور ضمن تشکر از حضور کارشناسان توانبخشی استان در جلسه اداره کل بیمه سلامت، خواستار این شد کارشناسان توانبخشی استان برای بهره برداری معلولین از این 59 کد خدمتی با اداره کل بیمه سلامت قرارداد انعقاد نمایند تا هنگام مراجعه 11 هزار و 500 نفر معلول نشاندار استان در سامانه اداره کل بیمه سلامت، این گروه مستحق از تخفیفات ویژه بر خوردار شوند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار