فرماندار شهرستان بهارستان:

طرح های جهادی همچنان ادامه دارد

صبح امروز آقامحمدی رئیس ستاد توانمندسازی به همراه دکتر گوهری دبیر ستاد توانمندسازی کشور و برخی از مسئولین شهری با حضور در نمایشگاه اقوام ایرانی از رزمایش جهادی ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۴۹۸۵۱۷
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲

 

دکتر عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان در حاشیه این رزمایش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اعلام کرد: مجموعه فرمانداری و کلیه ادارات باید همچنان جهادی کار کنند.

نوحی در ادامه این بازدید اظهار داشت: طرح توانمندسازی و تحول محلات ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور طرحی است که سال گذشته توسط چهار نهاد کشور که شامل کمیته امداد حضرت امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر می‌شود بعد از بررسی‌های متعددی که داشتند در یک جمع بندی به رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

وی تصریح کرد: همه طرح‌هایی که در زمینه مسکن، اشتغال، بهداشت، درمان و تسهیلات طبق توافق‌نامه‌ با وزارتخانه‌ها امضاء و ستادهای مربوطه اجرایی خواهد شد و از سوی دیگر سازمان فنی حرفه‌ای ظرفیت‌های خود را برای آموزش در این طرح در اختیار قرار داده است.

رئیس ستاد توانمندسازی شهرستان بهارستان در پایان اضافه کرد: این رزمایش ها همچنان ادامه دارد و در تمام محلات کم برخوردار انجام خواهد شد.

 

خبرنگار: مهدی موسی خانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار