حجت‌الاسلام فاطمی‌نیا:

هر روز که می‌گذرد به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم

همدان-امام جماعت روستای آبرومند شهرستان بهار گفت: هر روز که می‌گذرد به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم و باید خود را بسنجیم که ما نیز هر روز  به امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم یا خیر؟
کد خبر: ۹۴۹۸۵۵۱
|
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام فاطمی نیا در مراسم جشن ولادت حضرت قائم آل محمد(عج) که به همت پایگاه برادران و خواهران روستای آبرومند با حضور پرشور بسیجیان همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت صاحب الزمان(عج) اظهار کرد: امام زمان (عج) در دل‌های پاک و ساده و صادق شما است و در هر جایی که خود نمایی، ریا و حیله‌گری نباشد امام زمان(عج) در آنجا است.

وی افزود: هر روز که می‌گذرد به ظهور نزدیک‌تر می‌شویم و باید خود را بسنجیم که ما نیز هر روز  به امام زمان (عج) نزدیک می‌شویم یا خیر؟ در هر جایی که شیطان و صفات شیطانی نباشد امام زمان(عج) در آنجا حضور پیدا می‌کند.

امام جماعت روستای آبرومند شهرستان بهار اظهار کرد: منتظران ظهور امام زمان(عج) ثوابشان از هزار شهید بالاتر است که ما باید با معرفت امام زمان (عج) را دریابیم؛ همه ما دعوت شده امام زمان (عج) هستیم که امیدواریم در این مسیر جزو یاران و سربازان حضرت حجت (عج) باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار